• Lid sinds 8 april 2010

Molen de Zwaluw

Kesteren

Hollandaise

Den Haag

fam. Bron-v.d.Maden heeft nog geen foto toegevoegd

1. fam. Bron-v.d.Maden's profielfoto
    fam. Bron-v.d.Maden vindt de recensie door Anneke voor Brasserie NU leuk
    Nederlands Tiel

Ze zijn naar mijn idee te ver doorgeschoten met het moderne interieur, ik vind het te koud. Mag er een plantje bij? ;-) De muziek vanuit die tv boven de bar kan ook echt niet. Eten was redelijk.

2. Nederlands Tiel

Erg leuk restaurantje, je kan er goed eten en de prijzen vallen erg mee. Sfeer is goed, wel zie ik liever een minder strakke inrichting, maar dat is natuurlijk puur persoonlijk!

Bediening is vriendelijk en behulpaam. Top!

3. fam. Bron-v.d.Maden's profielfoto
    fam. Bron-v.d.Maden vindt de recensie door M. Meijerman voor Brasserie NU leuk
    Nederlands Tiel

Afgelopen weekend hebben wij met een groep bij Brasserie Nu in Kerk Avezaath gegeten. Het eten was heerlijk; het is duidelijk dat er iemand met liefde voor koken in de keuken staat. Mede daarom was het teleurstellend dat dezelfde kwaliteit niet in de bediening naar voren kwam. Een vraag over het verschil tussen de verschillende huiswijnen kon niet worden beantwoord (bij de zalm werd uiteindelijk een chardonnay aangeraden!) en op de vraag of bij parelhoender het beste rode of witte wijn gedronken kon worden was het antwoord "maakt niet uit, kan allebei, ze zijn allebei lekker"(!). Vervolgens werd er geen visbestek uitgereikt en de lege glazen van het drankje vooraf bleven lang op de tafel staan. Afruimen gebeurde onvolledig en de gevraagde karafjes water verschenen pas bij het hoofdgerecht, na een tweede keer vragen. Er leek geen duidelijke leidinggevende voor het personeel aanwezig te zijn en het personeel leek op een gegeven moment aanzienlijk meer geinteresseerd in een onderlinge conversatie dan in de nog aanwezige gasten.
    De zuurballen die als snoepje bij de rekening werden gepresenteerd zijn zeker een misser: wat moeten oudere klanten met zoiets? Het wekt hooguit ergernis op. Jammer. De kwaliteit van het eten was prima, de entourage ook, maar aan de verzorging van de gasten valt nog heel wat te verbeteren.

4. fam. Bron-v.d.Maden's profielfoto
    fam. Bron-v.d.Maden vindt de recensie door jan ekelmans voor Brasserie NU leuk

jan ekelmans

Afgelopen 24 juli geluncht met een groep van 16 personen. Ik zou niet weten wat hier te verbeteren is. Prima kwaliteit, service, ambiance, en vooral heerlijk op het terras. Prijs/kwaliteit is goed. We zijn uitermate tevreden vertrokken... Team Brasserie NU: houden zo!!!

5. fam. Bron-v.d.Maden's profielfoto
    fam. Bron-v.d.Maden vindt de recensie door AVB voor Brasserie NU leuk
    Nederlands Tiel

Regelmatig gegeten bij Brasserie NU, zeer smaakvol! En ook heerlijke desserts. Een aantal personeelsleden komt wat arrogant over, een tip: vriendelijk zijn kost niets meer en je krijg waarschijnlijk nog hogere fooien ook!

6. Nederlands Tiel

Jacques Martens

5 november hebben we met drie personen een bijzondere avond gehad met dank aan Michelle

7. Nederlands Tiel

Johan de Keizer Papendrecht

We hebben gisteren super genoten.
    En zijn heel erg verwend door de eigenaren.
    Nogmaals super bedankt.
    Gerda en Johan

8. fam. Bron-v.d.Maden's profielfoto
    fam. Bron-v.d.Maden heeft gereageerd op een recensie van Brasserie NU

Dit restaurant serveert gewoonlijk prima eten en heeft een heel goede reputatie hiervoor in de streek. Misschien dat het een keer wat minder was --- ik was daar uiteraard niet bij. Maar wanneer iemand dergelijk lage cijfers geeft, dan weet je dat er iets anders speelt dat de irritatie heeft opgewekt. Een 2 en een 3 voor het eten, heeft u dan niet aangegeven dat het eten niet naar wens was ? Vervolgens de combinatie van service 2 en sfeer 7 , dat is vreemd, daar klopt echt iets niet (in uw beoordeling). Als je de service zo vreselijk slecht vindt dan geef je geen 7 voor sfeer, dan zou de sfeer verpest zijn. Kortom, dit komt niet over als een serieuze beoordeling maar meer als een wraakactie.

9. fam. Bron-v.d.Maden's profielfoto
    fam. Bron-v.d.Maden vindt de recensie door Daniel Estramen voor Brasserie NU niet leuk

Daniel Estramen

Eens maar nooit meer, de arrogantie van het personeel en de luidruchtige stem van de kok in de keuken zijn zeer irritant en past niet bij de sfeer en uitstraling van het restaurant.
    De opmaak van de borden was beter dan het eten zelf.
    Zeer jammer en een gemiste kans voor een restaurant op een locatie als deze.

Kort samengevat. Andere kok, ander personeel. En het zou een toptent zijn.

2,9
  10. fam. Bron-v.d.Maden's profielfoto
    fam. Bron-v.d.Maden heeft een recensie geschreven voor Hollandaise

Wij gingen op 17 april speciaal naar Den Haag om naar Andre Serban te luisteren en vooraf te eten. De maaltijd bleek een aangename verrassing, heerlijk van smaak, royale porties en heel voordelig. Zeker aan te raden ! Natuurlijk was het spel van Serban meer dan de moeite waard, jammer dat er zoveel doorheen gekakeld werd door allerlei mensen. Al met al een heel gezellige en relaxte avond, jammer dat we niet dichterbij wonen, dan kwamen we veel vaker en beslist iedere keer als Serban speelt !

11. fam. Bron-v.d.Maden's profielfoto
    fam. Bron-v.d.Maden heeft een recensie geschreven voor Molen de Zwaluw

We hebben er inmiddels vaak gegeten en meerdere feestjes gegeven. Prachtige buffetten met lekker eten, royaal en van goede kwaliteit. Vooral het dessertbuffet is een aanrader, met o.a. allerlei soorten heerlijke huisgemaakte bavarois en ijs.

Verder is men er heel flexibel, op allerlei specifieke wensen kan worden ingespeeld. En de kinderen vinden de enorm grote speeltuin super, met allerlei toestellen, trampolines, treintjes op rails, stormbaan en wat al niet meer en voor werkelijk alle leeftijden. Een absolute aanrader, ook om zomaar een kopje koffie te drinken.