• Lid sinds 7 september 2015

Bolsward

Romantica Il Gusto

Emmen

Fam Bakker Bolsward heeft nog geen foto toegevoegd

1. Heerlijk gegeten in de nieuwe Wok locatie! Voortreffelijk 👍🏻 Vriendelijke bediening. Fijne sfeer en voor de kinderen veel keus. Hier komen we vaker. Het is prachtig verbouwd, stoelen zitten heerlijk. Alles top!
    Fam Bakker

2. Fam Bakker Bolsward's profielfoto
    Fam Bakker Bolsward heeft een recensie geschreven voor Wokrestaurant Bolsward

Fam Bakker

3. Fam Bakker Bolsward's profielfoto
    Fam Bakker Bolsward vindt Wokrestaurant Bolsward leuk
  4. Fam Bakker Bolsward's profielfoto
    Fam Bakker Bolsward heeft een recensie geschreven voor Romantica Il Gusto

Dagje dierentuin gedaan. Gekozen om hier na afloop te eten. Met 6 volwassenen en 4 kinderen. We hadden de goede recensies gelezen. Wat een vriendelijke restaurant eigenaar. Hij had snel in de gaten dat de kids moe waren van een dagje dierentuin, zodoende kregen die de pizza het eerst. Alles was mogelijk, wat je wel of niet op je pizza wou. Toen hij hoorde dat we ter ere van een 60ste verjaardag een dagje uit waren werd spontaan een fles wijn cadeau gegeven. Dit restaurant en de vriendelijke bediening zijn zeker de moeite waard om na een dagje dierentuin hier te eten.