• Lid sinds 5 juli 2015

Talamini

Zutphen

De Babbel

Apeldoorn

Fam heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fam's profielfoto
    Fam heeft een recensie geschreven voor De Babbel

Gisteren met een groepje van 8 personen bij de Babbel gegeten. Het leek ons een erg leuk restaurant, omdat de menu kaart er prima uit ziet en de sfeer is ook prima! Helaas zijn wij zeer teleurgesteld in 1 van de personeelsleden. Het personeelslid keek alles behalve vrolijk, sprak binnensmonds en het leek wel alsof dit zijn taakstraf was (zo kwam het over). Ik moest 3x mijn bestelling doorgeven voordat hij het begreep (varkenshaas Italia zonder brie). Ook zei hij dat er niks veranderd kon worden (bijvoorbeeld, geen tomaat) want alles lag al voorbereid in de koeling en hoefde alleen nog opgewarmd te worden.
    Bijzonder was het dan ook, dat wij 1 uur op ons voorgerecht moesten wachten (niet compleet ontvangen), 1,5 uur op ons hoofdgerecht en dan hebben we het nog niet over de bestelde drankjes en de tafel die vol stond met lege glazen en flesjes. (Nee, wij hebben niet zitten zuipen, maar 3x drinken per persoon in 4 uur in een rustig restaurant moet te behalen zijn).
    Bij het afrekenen kwamen we er ook achter dat van de kassa niet alles klopte. Alle andere bedieningsleden waren overigens uitermate vriendelijk! Helaas hadden wij pech met de jongen die onze tafel had gisteravond.

2. Fam's profielfoto
    Fam heeft een recensie geschreven voor Talamini

Erg slecht gekoeld. IJs is al gesmolten voordat je op het terras zit. (20 graden buiten). Het zijn ook geen bolletjes meer maar gewoon een 'flats' ijs in het bakje. Dit zijn wij niet gewend van Talamini. In vervolg maar naar een zaak gaan die goed gekoeld ijs verkoopt.

3. Fam's profielfoto
    Fam heeft een recensie geschreven voor Wok Maxis

Fam

Wij hebben hier altijd met plezier gegeten! Het eten is altijd prima. Maar voor het personeel van tegenwoordig hoef je er niet meer te komen! Hangen aan de bar, overal zie je chagrijnige blikken, (op 1 meisje na), verontwaardigd kijken wanneer je netjes vraagt of je er langs mag. En wat erg vervelend was, was dat het leek alsof ze niks te doen hadden, terwijl het hele restaurant bijna vol zat!
    1 vrouwtje was druk met drankjes serveren, terwijl de rest op een kluitje stond te kletsen vlak langs tafeltjes waar gasten zaten (blij dat wij daar niet zaten!). Af en toe zag je een jongeman lopen om je bord af te halen, maar wanneer je hem om nog wat te drinken vroeg kreeg je een mompelend antwoord. Ik heb dit nooit eerder meegemaakt bij Wok Maxis.
    Ging er graag heen, maar voor deze prijs zijn er een heleboel andere leuke wok restaurants in de omgeving waar de bediening wel haar best doet om het de gast naar haar zin te maken! Bij vertrek werd alleen de prijs opgenoemd, geen 'is alles naar wens geweest?' geen tot ziens, niks.. Laat het ooit weer worden zoals het was!

6,3