• Lid sinds 16 juni 2018

Beoordelingen

1. -

Flores

Loenen aan de Vecht

F.Zwart heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. F.Zwart's profielfoto
    F.Zwart vindt de recensie door F.Zwart voor Flores leuk

Vanavond met 5 personen heerlijk en gezellig gegeten. Rijsttafel Flores voor 2 personen, extra saté kambing, pangsit goreng, daging belado, garnalen Peter, saté kip. Alles opgegeten met veel smaak. De spekkoek en pisang goreng nagerecht mooi opgemaakt en een lekkere afsluiting. Bediening was goed en behulpzaam. Wij hebben genoten van de verschillende smaken. We komen beslist terug omdat alles goed was bevallen. Eindelijk weer een goed Indonesisch restaurant er bij. Net als in China heb je ook in Indonesië in elk gedeelte van het land hun eigen smaken. Wij vinden restaurant Flores een echte aanwinst voor Loenen a/d Vecht Familie Zwart Loenen a/d Vecht.

2. F.Zwart's profielfoto
    F.Zwart heeft een recensie geschreven voor Flores