• Lid sinds 8 april 2015

Exloo
  2. 10

Ristorante Da Luca

Hoogeveen

F.Vogelsang heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. F.Vogelsang's profielfoto
    F.Vogelsang heeft een recensie geschreven voor 't Wapen van Exloo

Erg gastvrij ontvangen! En heerlijk gegeten.
    We komen zeker nog eens terug.

Fijn toeven als het buiten koud is, met binnen een huiselijke sfeer, en een leuke openhaard.
    We hebben beide de mixed-grill besteld, en het biefstukje wat er ook bij zat, was perfect klaargemaakt.

2. F.Vogelsang's profielfoto
    F.Vogelsang heeft een recensie geschreven voor Ristorante Da Luca

Op eerste paasdag heerlijk gegeten bij Da Luca te Hoogeveen. Bij binnenkomst gelijk een warm welkom door de eigenaar. Geen menukaart, maar we hebben ons laten verassen, erg leuk! De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk, en niet te onderscheiden van het italiaans zoals je dat in Italie zelf proeft. Het is geen 'pizzeria' maar echt een mooi ingericht, net restaurant.

Sommige reacties hier klagen over de hoge prijzen, maar die prijs staat in mijn optiek perfect in verhouding tot de kwaliteit welke je krijgt. Wel is de prijs hier iets hoger dan een gemiddeld restaurant. We zijn echt uitstekend behandeld, en kregen zelfs nog een flesje wijn mee!! het is ons zo goed bevallen dat we gelijk een nieuwe reservering gemaakt hebben.

Na ons 5 gangen diner, en 4 uur tafelen (ja je kan hier lekker de tijd nemen ) zijn wij erg voldaan vertrokken. Bedankt Da Luca! we komen snel weer!

Groet, Mr. en Mevr. Vogelsang