• Lid sinds 23 augustus 2011

2. 2,1

Mendel

Beekbergen
Nieuwe recensie

F.Brinkman heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. F.Brinkman's profielfoto
    F.Brinkman heeft een recensie geschreven voor Mendel

Zondag 21-08-2011, zijn we hier neergestreken voor het avondeten, 1x tonijn salade, 1x friet met kroket, 1x Eig-burger, 2x broodje kroket en 2x spare ribs, het was goed verzorgd alleen aan de spare ribs zat totaal geen smaak, niet alles dus genuttigd en gemeld bij de bediening, helaas weinig of geen reactie, dus wij laten dit restaurant volgende keer links liggen, zonde van het geld.

We beoordelen dan ook alleen de spare ribs.

2,1
  2. F.Brinkman's profielfoto
    F.Brinkman heeft een recensie geschreven voor La Cantina

Afgelopen zaterdagavond zijn we wezen eten bij dit tapas restaurant, we hadden gereserveerd, tafel was vrij en we werden goed ontvangen. We kregen direkt het 1e gedeelte van het hoofdgerecht geserveerd, moesten zelf vragen om stokbrood en kregen niet zoals anderen een schaaltje met diverse ingredienten, maar alleen een sausje erbij. De tapas waren maar matig van smaak, bv pittige kippendijen overgoten met chillisaus en balletjes gehakt in een soort stroganoffsaus, alles bij elkaar dus niet erg Spaans. Bij het verlaten kregen we geen cava maar een duitse sekt mee. Ook moesten we regelmatig wachten op de bediening, alles bij elkaar toch ietwat teleurstellend.