Evita's profielfoto

Tante Koosje

3. 8

Humphrey's

Nijmegen

Evita heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Evita's profielfoto
    Evita heeft een recensie geschreven voor Dinercafe Amadeus

De jongen die ons eerst bediende was erg vriendelijk. De eigenaresse, die ons vroeg of alles naar wens was, reageerde wel erg ongeïnteresseerd toen mijn vriend zei dat zijn satésaus koud was. "Ja dan zal de kok het bord te lang hebben laten staan voordat het naar de tafel is gebracht." Er werd verder niets mee gedaan.

Op de koude saus na was mijn vriend erg tevreden met zijn satéschotel.

Ik had voor de vegetarische verrassing gekozen. Jammer dat de kok dacht dat als je een berg groente op het bord gooit, het meteen goed is. Ik had een enorme berg sla en een half bord vol wortels en boontjes. De knoflookchampignons waren wel lekker, de rest was allesbehalve bijzonder.

2. Evita's profielfoto
    Evita heeft een recensie geschreven voor Maoz Vegetarian

Heerlijke falafel en er is ook veel keus in lekkere groenten/ sausjes die je erbij kunt nemen. Ook fijn dat je altijd kunt bijscheppen.

3. Evita's profielfoto
    Evita heeft een recensie geschreven voor Restaurant Difference

Heb er erg lekker gegeten, personeel ook vriendelijk.

4. Evita's profielfoto
    Evita heeft een recensie geschreven voor Bij José
    Vegetarisch Nijmegen

Je moet van de aparte combinaties op de kaart houden... Maar voor vegetariërs is dit restaurant een verademing. Eindelijk geen gevulde paprika of portobello op de kaart.

Het eten is spotgoedkoop, erg lekker, en je krijgt een vol groot bord.

In de zomer kun je lekker in de tuin eten achter het restaurant.

5. Evita's profielfoto
    Evita heeft een recensie geschreven voor Appels en Peren

Goed gegeten. Het was erg druk in het restaurant maar de bediening was nog steeds erg snel.

Wel was de rekening wat hoger dan ik had verwacht.

6. Evita's profielfoto
    Evita heeft een recensie geschreven voor Spijshuis Uylenspieghel

Wat een onbeschoft personeel! Ik heb best wel wat gevoel voor humor maar de ober was niet grappig maar beledigend.

De meeste van mijn tafelgenoten waren over het eten wel te spreken, mijn vegetarische keus was echter niet lekker.

Mij zien ze hier nooit meer terug.

7. Evita's profielfoto
    Evita heeft een recensie geschreven voor Grillroom Fean
    Internationaal Nijmegen

Na het stappen haal ik hier altijd een broodje falafel. Erg lekker en groot met veel groente erbij.

Op de broodjes shoarma zit ook meer vlees dan je gemiddeld krijgt.

Erg vriendelijke mensen achter de toonbank.

Sfeer... Tja... het is een cafetaria. Hoeveel sfeer verwacht je..

8. Evita's profielfoto
    Evita heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Nijmegen

Vaak weinig keus voor vegetariërs. Er zit altijd wel iets bij op de kaart maar daar word ik meestal niet vrolijk van. Gelukkig wisselt de kaart regelmatig.

De keren dat ik hier wel heb gegeten vond ik het eten erg lekker. Mijn vriend heeft een aantal keer gehad dat het vlees of de soep koud was.

Bediening erg vriendelijk, ik vind het ook gastvrij dat het brood en boter van het huis is.

9. Evita's profielfoto
    Evita heeft een recensie geschreven voor Tante Koosje
    Internationaal Nijmegen

De eerste keer dat ik hier at nam ik het 4-gangen verrassingsmenu, alle keuzes vegetarisch. Ik heb die avond heerlijk gegeten, dit was een van de beste restaurants waar ik ooit had gegeten.

Twee jaar later wilde ik hier weer gaan eten en nam weer het verrassingsmenu. Het eten was goed maar viel mij in vergelijking met de eerste keer tegen. Mijn vriend was helemaal niet te spreken over zijn vlees, koud en niet echt lekker.

10. Evita's profielfoto
    Evita heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Serre
    Internationaal Nijmegen

Gisterenavond hier gegeten. In de menukaart stond dat 3 a 4 mezes gemiddeld was, maar de porties zijn redelijk groot dus met 3 per persoon (ik ben een grote eter) heb je eigenlijk genoeg.

Veel keus voor vegetariërs!

Het eten was erg lekker en voor de hoeveelheid eten die wij op tafel hadden staan viel de rekening erg mee.

Helaas houdt mijn vriend niet zo van het gekruide eten, ik zou hier wel vaker willen terugkomen.

Het enige minpuntje vond ik dat het erg lang duurde voordat er een serveerster naar onze tafel kwam.

11. Evita's profielfoto
    Evita heeft een recensie geschreven voor Donatello's

Ik kwam hier als student regelmatig, nu wat minder maar als ik in de stad ben komen we toch vaak in de verleiding hier even pizza te gaan eten.

Het is vooral een goedkoop studentenrestaurant dus verwacht geen verrassend menu, maar voor een pizzeria is Donatello's prima.

De bediening is vriendelijk, misschien iets te gehaast omdat het er altijd vol zit.

Ik ben vooral weg van de vegetarische Calzone!

12. Evita's profielfoto
    Evita heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Stadstuyn

Het eten was er lekker maar niet helemaal wat ik van verwacht had. Leuk om een keer heen te gaan maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.

De bediening was vriendelijk, niet over te klagen.

In Nijmegen zijn genoeg restaurants waar je beter kunt eten voor een lagere prijs.