Activiteiten van evelyne

1. evelyne's profielfoto
    evelyne heeft een recensie geschreven voor Grand Café Fanfare

De kwaliteit van het eten was niet in verhouding tot de prijs. De kok mag zich meer richten op het zelf maken van de garnituur van de gerechten en op de smaakverhoudingen. De vriendelijkheid van het personeel was oké en maakte veel goed, de locatie en de sfeer was prima. Jammer dat de kinderspeelkamer buiten de zaal was waardoor je geen zicht hebt op de kleinsten. Omdat wij de mogelijkheid van de speelkamer op de site hadden gezien en wij het restaurant ook een keer met de kleinkinderen wilden bezoeken viel ons dit tegen.

3,4
  2. evelyne's profielfoto
    evelyne heeft een recensie geschreven voor De Babbelaer

Gisteren in Lochem geweest met mijn 2 dochters en omdat de TomTom de terugweg niet gelijk oppakte en we wat aan het dwalen waren besloten om dan maar eerst een hapje te eten. Bij de Babbelaer zijn we hartelijk ontvangen, leuke sfeer en goede menukaart waarbij het personeel meedacht met een vegetarisch menu. Het eten was prima voor elkaar, vlotte en vriendelijke bediening. Kortom jammer dat het niet dichter bij ons in de buurt is anders waren we zeker teruggekomen.

3. evelyne's profielfoto
    evelyne heeft een recensie geschreven voor De Buurman

Afgelopen woensdag op verkenningstocht in leusden beland op het terras van buurman.

We werden hartelijk begroet en bediend door de medewerker en ook de hond was geen probleem. Terras ligt op een gezellige plek in het centrum.

Omdat het frisser werd bood de medewerker aan alvast een tafeltje binnen te reserveren voor het eten, zo konden we nog even buiten genieten.

Het eten zag er verzorgd uit en de smaak was okè. De porties vonden wij wel wat krap en mijn vegetarische maaltijd was niet erg heet meer. De bediening en betrokkenheid binnen viel tegen waardoor we hebben besloten geen toetje te nemen en te vertrekken naar ons hotel, dit is jammer omdat het op het terras super gezellig was.