• Lid sinds 13 augustus 2015

Passie

Sluis

Grenzeloos

Retranchement

Evelien heeft nog geen foto toegevoegd

1. Evelien's profielfoto
    Evelien heeft een recensie geschreven voor Passie

Ik kom hier regelmatig en iedere keer is het weer dik in orde. Het is een gezellig restaurant en in de zomer kun je ook heerlijk buiten zitten op het terras, waar ze dan de speciale barbecue aansteken. Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam en komt altijd even een praatje maken. Ze denken ook met je mee, door bijvoorbeeld niet je eten te serveren als je nog een aperitief aan het drinken bent! Heerlijk vlees, zeker voor deze prijs. Wijnen zijn goed en desserts zijn ook heerlijk. Ook leuk dat je altijd een amuse krijgt voor het eten. Het zijn de kleine details die het hem iedere keer weer doen!

2. Evelien's profielfoto
    Evelien heeft een recensie geschreven voor Grenzeloos

Een tijdje geleden hier gegeten met een vriendin. Mooi weer, dus 's avonds nog lekker buiten kunnen eten. Restaurant en terras hebben een gezellige sfeer. Eten was voortreffelijk. Heerlijke speciale ham met gekarameliseerde appeltjes en salade vooraf. Ik had een heerlijk ribstuk als hoofdgerecht, mijn vriendin een tournedos. Bereiding is subliem en porties zijn groot. Prijzen zijn wat hoog, maar je krijgt er wel de hoogste kwaliteit vlees voor. Ikzelf heb de huiswijn gedronken en die was ook heerlijk. Als je een geweldig stuk vlees wilt eten en eens iets speciaals wilt moet je hier zijn!