• Lid sinds 30 mei 2011

La Fontanella

Delft

eva heeft nog geen foto toegevoegd

1. eva's profielfoto
    eva heeft een recensie geschreven voor La Fontanella

eva

Gegeten met een groep collega's. Ondanks de gezellige sfeer, was het eten en de bediening slecht.

M.b.t het eten: bij de tortellini overheersten 2 smaken: zout en heet. De grote hoeveelheid kaas en peper maakte dat het echt niet te eten was.

Mbt de bediening: tot 2 maal toe was het personeel mij vergeten drank te serveren. Op het eerste moment verwees de bediende (terwijl ze drank aan het uitserveren was aan mijn collega's) mij naar haar collega voor het opnemen van mijn bestelling. Toen ik uiteindelijk mijn glas wijn had besteld, kon ik alsnog bijna een half uur wachten voordat ik het kreeg. Bij de laatste gang werd mijn bestelde thee niet geleverd, na diverse mislukte pogingen om contact te leggen met het personeel, ben ik naar de bar gelopen om mijn bestelling wederom te doen en heb mijn beklag gedaan. Daarop volgde de klachtonvriendelijke reactie: o, eh, ja druk, eh vergeten (?) en kon ik wederom een kwartier wachten voordat de thee geleverd werd.

Tips voor het restaurant:

-verbeter de recepten.

-huur personeel in dat goed kan blijven presteren in tijden dat het restaurant vol zit.

-En maak bediening verantwoordelijk over een aantal tafels (deel het op) zodat de communicatie onderling en met klanten beter verloopt.

1,6