1. Wij hebben bij Orchidee gebruik gemaakt van het filmarrangement, waarbij we eerst naar de film zijn geweest en daarna Japans hebben gegeten. Het bestelsysteem in het restaurant is heel leuk, je mag elke ronde per persoon 5 dingen aankruisen die je wil hebben. Als je de lijst hebt ingevuld druk je op een knopje en dan komt er gelijk iemand je bestellijst ophalen. In totaal zijn er zes rondes, maar zo ver zijn we niet eens gekomen, het was allemaal zo lekker en ook best vullend (mensen die zeggen dat je van sushi niet vol kan raken hebben het toch echt mis). Ook voor de mensen die niet van typische rauwe vis en rijst dingen houden waren er vlees/teriyaki dingen, salades en soepjes. Het personeel was erg aardig en toen er een bestelling vergeten was en we dit opmerkten werd dit alsnog snel gebracht en verontschuldigd. Voor ons was het een beetje onduidelijk of we nou 2 uur of 2 en een half uur mochten zitten, aangezien dit op verschillende kaarten anders werd vermeld. De serveerster zei dat hier niet zo op gelet werd. Let wel op, het drinken en eventueel toetje is voor eigen (extra) kosten. Al met al een erg goed restaurant; veel waar voor je geld en lekker eten.