• Lid sinds 17 oktober 2009
  • Leeftijd: 53

hou van lekker eten in een goede sfeer. neem meestal een menu en daarbij een passend wijnarrengement.

Lijsten

Nieuwe recensie

Activiteiten

1. eugene's profielfoto
    eugene heeft een recensie geschreven voor Vita Verde

Wat een verrassing, doordat we regelmatig in Italie zitten, is het moeilijk hetgeen wat je daar krijgt, hier te halen. Maar bij Vita Verde, kwam de kwaliteit wel heel dicht bij. Complimenten aan de kok, maar ook de bijzonder vriendelijke en zorgzame bediening. Als antipasti de gemixte schaal met diverse antipasti, prachtige Burrata, vittela tonata, ossenhaas rauw tartaartje, Scampi. S Allemaal top, de pizza Burrata zie foto was top en de tagliatelle pesto erg lekker. Ga zo door 'vita verde" wij zijn zeebeer tevreden en komen spoedig terug. Xx.

2. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door Layla voor Vita Verde leuk

Wij kwamen hier eerst regelmatig eten en door ons enthousiasme zijn ook veel vrienden en familie van ons hier neergestreken. De bediening is erg vriendelijk en het eten was altijd top. Helaas zijn de prijzen in relatief korte tijd enorm gestegen, terwijl het aanbod gelijk is gebleven. Ik denk door het toenemende succes van het restaurant (mede door de AH actie), dat het succes wat naar hun hoofd is gestegen. Jammer, want voor ons zat de charme juist de persoonlijke sfeer, de betaalbare prijs en de eerlijke biologische producten. Nu betaal je de hoofdprijs voor een pizza en daar is het helaas niet speciaal genoeg voor. Wij gaan dus niet meer terug. Binnenkort kan Vita Verde concurrentie verwachten in Den Bosch. Ze zullen dan denk ik toch een andere prijsstelling moeten gaan hanteren, willen ze hiermee kunnen concurreren. Wijntjes zijn overigens ook peperduur (wel biologisch).

3. eugene's profielfoto
    eugene heeft een recensie geschreven voor Lenartz

Amuse en eerste gang was top, 2e en 3e gerecht waren lekker, hoofdgerecht was goed, dessert was minder, ondanks dat de kok moeite had gedaan er iets bijzonders van te maken. Ik denk dat ze de drukte vanavond onderschat hadden, lege glazen, en wachttijd tussen 2e en 3e gang was te lang. Dat is jammer. We gaan zeker wel weer terug, want de kok kan zeker goed koken. Zet hem op Lenartz.

4. eugene's profielfoto
    eugene heeft gereageerd op een recensie van Lenartz

Idd een lekkere tent Nicole en Ruud, wij gaan hier weer spoed terug, gr

5. eugene's profielfoto
    eugene heeft een recensie geschreven voor Sumo

In de prachtige Markthal van Rotterdam, een must see voor Food lovers. Maar dan wil je voor de sushi gaan, bij deze zaak, het eten is prima, maar de bediening, op 2 of 3 bediendes na, een grote drama. Ongeïnteresseerd, onaardig en absoluut niet gastvrij. Volgende keer een ander, zijn er nog zoveel die er wel zin in hebben. 👊😀👍

6. eugene's profielfoto
    eugene heeft een recensie geschreven voor LUX
    Internationaal Den Bosch

Als je naar de Korte Putstraat gaat, weet je dat je wat meer betaald, maar goed je bent een avondje uit dus dat mag dan ook een keer. Je wordt echt als gast behandeld, je jas wordt aangenomen en mag gaan zitten. Ronde tafels 👍 linnen servet en wat een lekkere losse sfeer, netjes maar relaxt. Heb super gegeten, goede kok. Volgende keer neem ik kleine hapjes en dan een halve carpaccio, deze was erg goed gemaakt, lekker pesto aan de rand 👍 De kleine hapjes zijn geweldig, vooral de tonijn met sesam (wasabi) zaadjes, waanzinnig. Het is erg lekker allemaal, gaan zeker terug. Porties zijn ruim voldoende, een zeer tevreden gast. Groet.

7. eugene's profielfoto
    eugene heeft LUX toegevoegd als favoriet restaurant

LUX

€€ -
    • Internationaal
    • Frans
    Korte Putstraat 23 Den Bosch
  8. eugene's profielfoto
    eugene heeft een recensie geschreven voor LEF

Erg lekker, fijne sfeer, lieve vriendelijke en vakkundige bediening. We hebben met 4 personen geluncht, dit naar zeer tevredenheid. 4 gangen, en een heerlijke amuse, zeer de moeite waard, komen zeker zeer spoedig terug. 😀👍

9. eugene's profielfoto
    eugene heeft LEF toegevoegd als favoriet restaurant

LEF

€€ -
    • Frans
    • Nederlands
    Nieuwkuijkseweg 28 Helvoirt
  10. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door eugene voor LEF leuk

Goede sfeer, zeer vriendelijke bediening, flexibel betreft wijn arrangement ( BOB ). Sommelier is vakman en zo ook de kok. Creatief en mooi opgemaakte boorden. Kom zeker terug.

11. eugene's profielfoto
    eugene heeft een recensie geschreven voor mooR

Lekker, ongedwongen, gezellig, sfeervol en lekkere lounge muziek op de achtergrond. Zeer vriendelijk personeel, allen zeer ontspannen. Eten was verrassend goed, 5 gangen, mooie porties. Wij gaan zeer zeker terug, en binnen niet al te lange tijd.
    👍👍👍

12. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door Paul van Oyen voor Lenartz leuk

Paul van Oyen

Bij Lenartz wordt gelukkig nog echt gekookt. Dit is duidelijk geen Horeca fabriek.

13. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door eugene voor Lenartz leuk

We hebben gebruik gemaakt van de eet.nu-deal, 5-gangen voor 29,50. We hebben echt lekker en goed gegeten, leuke variërende gerechten. Van Quinoa tot Heilbot, van rund tot kalfshaas, echt zeer lekker. We begonnen heerlijk buiten in de zon, was goed vertoeven en na het 2de gerecht zijn we toch maar naar binnen gegaan, goede sfeer en leuk ingericht. Wat een lief meisje in de bediening, eentje die haar vak goed verstaat, alles liep vlot door. We gaan hier zeker meer naar toe. Lekker mmm...
    Als ik dan toch 1 piepklein minpuntje mag zeggen: het glas rode wijn was lekker, maar behoorlijk aan de prijs 6,50, maar dit ligt ook aan mijzelf, ik had het moeten vragen.
    Leuke actie eet.nu :-)
    Eugene

14. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door Bruno voor Lenartz leuk

Gisteren gegeten samen met mijn vrouw die een behoorlijk lastig dieet heeft. Het dieet had ze een aantal dagen van tevoren per email gestuurd zodat ze er rekening mee konden houden. Dit was helaas niet door gekomen (klein minpuntje). Omdat bepaalde ingrediënten best gevaarlijk zijn voor mijn vrouw was de chef, die overigens zelf aan tafel kwam, in eerste instantie onzeker. Maar dat was echt achteraf niet nodig. Vijf gangen maakte deze chef en elke gang was echt goed. Het was geweldig! Zo lekker gegeten en 5 gangen ook Michelin ster waardig.

De bediening was ook top trouwens. Twee best jonge meiden die correct serveerden zoals het hoort.

Kortom een absolute aanrader, zeker voor die prijs!!

15. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door Henk de jong voor Deksels leuk

Het eten was zeker goed. De bediening door de medewerksters ook. Maar de eigenaar/bedrijfsleider was super gestresst, slecht gekleed en verpeste de sfeer compleet. Echt een afknapper. Heel jammer!

16. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door Evelien voor Deksels leuk

Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu voor vier personen besteld. Vele lekkere gerechtjes gehad en er werd goed rekening gehouden met mijn vegetarische wensen. Bediening was goed. Top restaurantje, ik kom zeker terug.

17. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door Dion voor Deksels leuk

Op 'n zondagmiddag op het terras gezeten. Inderdaad gezeten en niets genuttigd. Met had het blijkbaar te druk met andere dingen, want opnemen, serveren en afrekenen waren blijkbaar te veel werk, terwijl er toch voldoende personeel rond liep. We zijn maar gegaan zonder iets genuttigd te hebben. Jammer, gemiste kans!

18. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door eugene voor DAAR Foodbar leuk
    Internationaal Oisterwijk

Wij wilden bij een concurrent gaan eten, helaas wil de eigenaar niet reserveren voor 4 personen, dus moesten we om 17;00 uur daar zijn, iets te vroeg en ik ben met de auto, dus 1 wijntje en dan houdt het op.

Gelukkig had ik een tip gekregen over een nieuw tentje voor aan op de Lind. Ik moet U zeggen, we zijn blij verrast, een jong stel is daar in februari begonnen, je ziet dat het jonge ondernemers zijn, maar, zoveel enthousiasme, heerlijk om van te genieten.

Het eten is puur , eerlijk en goed, prijzen zijn fatsoenlijk, de open wijnen zijn heerlijk, vooral weer de Siciliaanse (rood, mmm). Mijn vrouw Surf en Turf, mijn oudste zoon de Diamand Haas, et moi het gerecht van de dag, een varkenshaas met gorgonzola, alle bordjes waren leeg, de groenten erbij, de frietjes werden bijgevuld.

Wij komen zeker terug!

19. eugene's profielfoto
    eugene schreef:

Lekker eten, daar kunnen wij van genieten.

20. eugene's profielfoto
    eugene heeft een recensie geschreven voor Little Asia Cuisine

Was echt lekker, op advies van de aardige ober, "verrassing menu". Leuke is dat je ondanks All You can Eat concept, door de chef's keuze heerlijke variaties krijgt. Het was zeer smakelijk en we gaan hier zeker terug.

21. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door adriaan voor Meliefste leuk

Vorig jaar aangenaam kennis gemaakt, we zijn benieuwt naar de ontwikkelingen van dit jonge team. Het was prima weer, goede temperatuur, aangename bries en een getemperde zon waardoor het terras de beste optie was. Met uitzicht over de jachthaven en het water, mooi.

Als aperitief een Riesling van Siener uit de Pfalz die goed beviel. Het eerste hapje was een sandwich van kaaskoekjes met ertussen een crème van mimolette, erop een toefje frisse gel. Lekker hartig.

In een houten schaal die de natuur reflecteert vonden we, tussen het touw, twee kussentjes van gebrand brood, gevuld met een crème van piccalilly. Erg lekker, ietsje minder fris dan verwacht.

Een rariteit was de gedroogde wortel die geïnfuseerd was met wortelsap. Erop gerookt zout, toefjes gefermenteerde wortel, bloemen blaadjes, basilicum en duizendblad. Een hele speciale textuur, beetje taai maar mooi hoog op smaak, met aangename smaak accenten, verrassend.

Het lekkerste hapje werd gepresenteerd door de chef zelf. Op een schaaltje gevuld met stukken hout, tarteletje met Hollandse nieuwe afgewerkt met een royaal assortiment kruiden- en bloemenblaadjes. Heerlijk!

Als laatste een hoorntje van filodeeg gevuld met een crème van kippenlever, gel van algen en afgewerkt met forelkuit, ook weer erg lekker, de lever in de hoofdrol.

We waren gereed voor het echte werk, Geert Rutten (Sommelier) presenteerde op kundige wijze de eerste begeleider. Uit zuid Italië een Doride Ciro bianco van het huis De Luca gemaakt van Greco, die mij een beetje aan een appelwijn deed denken. Op het bord een mooie presentatie. Twee stukken makreel, die op gaan in het garnituur van doperwt, sugarsnap, groene asperge, verse kruiden en een granité van zuring, die de smaakmaker op het bord was. De groentes hadden een aangename bite, de granité was zoetzuur met een toets van groene appel en venkel, die de wijn positief beïnvloede. De makreel was mild, deze gaf het gerecht een aangename textuur. Een prima start.

Door met een Riesling 2013 van Siener, van de wijngaard Rotligend gelegen op de helling van de Kastanienberg. Duidelijk voller dan het aperitief, met een fijne mineraliteit, heerlijk. In een zwart schaaltje een stuk gelakte paling op een bedje van wakame met ernaast stukjes courgette en bundelzwammen in een dashi bouillon die heerlijk aangezuurd was. Afwerking met verse kruiden en een speciaal lila bloemetje (met smaak en textuur, wow!). De paling die normaliter de hoofdrol opeist werd nu één met het garnituur, erg goed gedaan De wakame zorgde voor een aangename bite, de wijn was keurig in balans. Genieten!

Uit Zuid Afrika een rijke Viognier met Chenin blanc 2015 van David en Nadia, beetje ingetogen aroma, vol in de mond met een toets van perzik. Op het bord een fleurige compositie met een grote geschoeide langoustine, structuren van wortel (heerlijk aangezuurd) en citrus afrikaantjes. Een speciale schroei bereiding overigens, want de langoustine was behoorlijk doorgegaard, een lekker sappige textuur en een ziltige toets, geweldig lekker. De zuren van de wortel hadden een smaak versterkende invloed op de wijn die met zijn rijke smaak het gerecht aanvulde, prima!

Even een klein overgangsgerecht voor het pièce. Stukjes kreeftenschaar in een basilicum bouillon overgoten met karnemelkstampers en takjes duizendblad. Erg lekker.

Rood uit Spanje (Priorat) in een kleurloze fles, de 4 Gotes 2014, kersenrode kleur met in het aroma tonen van bosfruit in de mond sappig met kruidigheid en een stevige afdronk. Op het bord een keurige balk van de lamsrug, ernaast een quenelle couscous met basilicum en groene olijven, een gebrande groene asperge, dubbel gedopte tuinbonen, stukjes zilverui en aan tafel afgewerkt met een kalfsjus. Het lam had een uitstekende cuisson en een milde smaak. De couscous was verrassend lekker (smeuïg met basilicum toets), evenals de gebrande toets van de asperge. De wijn werd soepeler naast het gerecht, hij vulde het gerecht aan, met zijn zuren en kruidigheid, een hele mooie ronde weer.

De dessertwijn (onlangs nog gedronken), Cerdon 2015 van Renardat-Fache, licht mousserend met in het aroma tonen van aardbei in de mond zacht met relatief weinig suikers. Uit de keuken een hele originele presentatie. In een zwart schaaltje een struik met takjes van koek met aan het eind toefjes gel van magnolia. Deze waren gestoken in een kogel ijs van magnolia welke op een bedje van mascarpone lag dat bedekt was met een poeder van witte chocolade. Magnolia kende ik van de parfums, dit proefde je ook, leuk. Lekker licht en fris, de wijn versterkte de smaak. Een speciale ronde weer.

Voor de laatste ronde waren twee wijnen geselecteerd. De eerste keuze van de sommelier had mijn duidelijke voorkeur. Dit was een hele speciale. Hij was reeds een week van tevoren open gemaakt, verrassend! Een Pinot Gris Maceration 2014 uit de Alsace, zonder enige toevoegingen gemaakt door Jean Marc Dreyer. Beetje troebel met een lichte rode kleur, complex aroma met tonen van aardbei en een hint van karamel, in de mond erg hoog in zijn zuren, wow. Uit de keuken een strakke presentatie, linten van rabarber op een bedje van verse aardbei, een quenelle aardbeien ijs in een saus van rode bessen. Hele mooie pure smaken die de wijn helemaal tot zijn recht deed komen, super.

Als afsluiter nog een krachtige espresso in een leuk klein kopje en een viertal lekkere friandises, waarbij de witte chocolade kogel gevuld met een vloeibare bolus in positieve zin opviel.

Bediening was uitstekend, op een ontspannen informele wijze, met Anuschka Meliefste als maître. Geert Rutten als sommelier, (een sterke aanwinst) met goede presentaties en een keurige wijnselectie. De inmiddels uitgebreide keuken brigade presenteerde zelf om beurten de gerechten, super!

Prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend, vijf gangen menu €50,-, huiswijn €6,50, begeleidende wijnen €6,50 en koffiearrangement €4,50.

De keuken is doorontwikkeld. Waren we vorige keer al aardig onder de indruk door het gebruik van gefermenteerde smaakjes en verse kruiden. De balans, in het gebruik ervan, is geoptimaliseerd. Erg goede uitgekristalliseerde gerechten met prima cuissons, uitstekende smaakbalansen met ernaast uitgelezen wijnen die naadloos aansluiten. Wij worden fan en het volgende bezoek zal zeker minder lang op zich laten wachten. Niet dichtbij maar een reis waard.

22. eugene's profielfoto
    eugene heeft gereageerd op een recensie van 't Lieve Leven

Wat een passie hoe U het beschrijft, we komen ook heel graag bij Hylke en Lars. Het is een heerlijk restaurant waar je de gedrevenheid proeft van kok Hylke en de ambitie van Lars als jonge ondernemer. Beste Adriaan , geniet ze en blijf schrijven :-)

23. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door adriaan voor 't Lieve Leven leuk

Ze bestaan deze maand al weer drie jaar, dit wordt met de vaste gasten gevierd met een vijf gangen jubileummenu waarin keuze mogelijkheden voor een scherpe prijs.

Het was mooi lente weer maar de temperatuur liet het nog niet toe om op het terras neer te strijken. We kregen ditmaal een tafel aan de andere zijde van het restaurant. De rechthoekige tafels zijn ditmaal weer ingedekt met een loper en dat is toch net even gezelliger. Als aperitief een “lekkere” witte en dit werd een Rueda 2013 van Carrasvinas, die goed beviel. Ernaast een schaaltje met de inmiddels bekende krokantjes en een dip van kerrie mayonaise, lekker.

De eerste amuse ziet er verzorgd uit, structuren van komkommer en bleekselderij met cressjes, blokje fetakaas en toefjes mayonaise. Lichte smaakjes met goede structuren en een subtiele zoetzuur toets, echt een lente gerechtje.

De tweede amuse kwam op een zwart bord. Een quenelle piccalillyijs op gepofte quinoa met erop chips van bataat afgewerkt met “sneeuw” van ganzenlever. Een goede smaken combinatie.

De eerste begeleider is een Spaanse, gemaakt van Macabeo en Chardonnay van het huis Ramon Roqueta, een elegante wijn met mooie zuren. Uit de keuken een goede presentatie van dik gesneden rauwe coquille op een mousseline van pastinaak met structuren van Nashipeer, stukjes cashewnoot, cressjes assortiment en een schuim van beurre blanc met pastinaak. De sappige peer combineerde super met de delicate coquille en de pastinaak vulde dit keurig aan. De wijn was met zijn zuren een goede ondersteuner van het gerecht.

We schakelden over naar Italiaans wit met de Soave classico 2013 van Clivus, een delicate wijn met ingetogen aroma. Ernaast rolletjes van licht gepekelde zalm met Hollandse garnalen, toefjes wortel crème, zeekraal en kleine blaadjes lamsoor met ernaast een sappige schuim van bisque. De zalm was zeer zacht en delicaat van smaak, de ziltige toetsen combineerde hier prima bij. Zo ook de hartige bisque, heerlijk. De wijn was net iets te licht om een goede begeleider te zijn, jammer.

We kunnen stellen dat de chardonnay 2013 van Montus een echte favoriet is van de sommelier, het is ook een echte allemansvriend. Op het bord een mooi stuk keurig gegaarde schelvis met structuren van bloemkool, kappertjes, gepofte wilde rijst en afgewerkt met een saus van geklaarde boter. Een hele mooie smakencombinatie waarbij de botersaus voor een optimale aansluiting met de wijn zorgde.

We schakelde over op rood met een Italiaanse Rollhut Pinot Noir 2013 van Peter Zemmer, gemaakt in een elegante stijl. Op het bord een viertal keurig gegaarde lamsrug medaillons met ernaast gegrilde mini courgette, stukjes asperge, artisjok, bladgroen en een hele lichte jus. Mooie, pure smaken, maar ik miste een beetje smaakbeleving. De wijn was keurig in balans.

De dessertwijn was van Tschida uit Oostenrijk, een Spätlese Seewinkel 2013, laag in alcohol maar mooi in zijn zuren. Op het bord een mooie compositie opgebouwd met een quenelle sorbet ijs van basilicum, kogel stevige mousse van yoghurt met citroen, blokjes gemarineerde ananas, fijn gemalen witte chocolade en afgewerkt met schotsen van tonic. Een hele mooie balans tussen zoet, zuur en kruidigheid. Het basilicum ijs gaf het gerecht een speciale toets. De wijn was in balans maar ietsje op de achtergrond.

Als afsluiter nog een stevige espresso met een viertal lekkere friandises.

Bediening was zeer goed verzorgd, Lars van de Hout presenteerde de wijnen op een keurige redelijk uitgebreide wijze. Er werd afgewisseld met een charmante en bescheiden jonge dame, die we nog herkende en die inmiddels duidelijk gegroeid is in haar rol, met de presentatie van de gerechten.

Prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend! Jubileum menu 23,50, begeleidende wijnen 5,50 en koffiearrangement 2,70.
    De keuken is in de drie jaar doorgegroeid naar top niveau, complimenten. Het hoofdgerecht blijft weliswaar een punt van aandacht. Zelf denk ik dat er met de wijnkeuzes ook nog wat gewonnen kan worden.

We hebben weer een fijne culinaire middag beleefd en leuk om te zien dat er nu ook meerdere gasten komen lunchen. De favorieten rol is weer helemaal waargemaakt, aanrader!

24. eugene's profielfoto

Wij komen zeker terug!

27. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door Ben voor 't Lieve Leven leuk

Ben

We hebben hier gisteravond gebruik gemaakt van het menu van de restaurantweek en ons achteraf afgevraagd waarom we hier niet eerder zijn gaan eten. Voor ons 15 minuten fietsen en een uitstekend restaurant.
    De locatie ligt kort aan de N65 en heeft voldoende parkeergelegenheid. Van buiten zie je al het mooie terras wat aan de zijkant zit, waar we nu overigens niet voor kozen aangezien het snel afkoelde deze avond.
    We werden hartelijk ontvangen door een van de personeelsleden die ons begeleidde naar een tafel midden in het restaurant bij een gezellige namaak open haard.
    Het restaurant is modern en smaakvol, schilderijen met felle kleuren en strakke lijnen, tafels mooi en strak, fijne stoelen waar je een hele avond (3,5u) prima in kunt zitten. De gehele avond onopvallende rustgevende muziek wat de sfeer alleen maar verbeterde.

We kozen voor het 4-gangen menu met 'n wijnarrangement.
    Daarbij werden ook nog 2 amuses aangeboden.
    De eerst amuse waren 2 sushi's, een met komkommer en de andere met een garnaal met sojasaus en daarbij chinese stokjes maar gelukkig ook een vork. Lekker smakelijk om mee te beginnen.
    Daarnaast leuke broodvormen met boter, tapas en olie.
    Als voorgerecht koos mijn vrouw een bonbon van gerookte zalm, smakelijk maar vooral het binnenste welke gevuld was met garnalen en vooral heerlijke paling in een dressing van dille. De wijn was hierbij een pinot gris uit de Alsace, Riefle: een frisse wijn met een prima aroma.
    Ikzelf ging voor de tartaar. Lekker vast en stevig vlees van het M.R.IJ. rund, met lekkere huisgemaakte piccalilly en een heeeerlijke truffel tapenade. De piccalilly was onder andere gemengd met bloemkoolroosjes en stukjes paprika, lekker fris en zurig. Ik had een syrah wijn uit de Rhone, Crozes Hermitage van het huis Maxime Chomel. Een hele droge mooie rode wijn met een best lange afdronk. Mooie houttonen zorgden voor een fijne geur.

Als 2e amuse kregen we een spinaziesoepje met gerookte paling in een klein kommetje, daarbij een soepstengel met maanzaadjes, kei lekker, ik had hier best wel meer van gewild.

Mijn vrouw koos als volgende gerecht 3 verschillende huisgemaakte kroketjes van kreeft, paling en garnalen en als advies van de eigenaresse om de paling als laatst te nemen. Ze vond ze heel lekker.
    Ik ging voor de huisgemaakte vissoep. Hij was goed heet en smakelijk gevuld met garnalen, witvis en mosselen.
    Als wijn voor ons beiden onze favoriet: een chardonnay uit Chili. (Cefiro), heerlijke smaken in de mond van rijp fruit, onder andere abrikoos en meloen, een mooie gele kleur en deze wijn smaakte naar verschillende soorten tropisch fruit met een prima zuurgraad. De afdronk was lekker lang.

We kozen hierna voor een tournedos van bizon met rode wijnsaus. Een biefstuk met een stevige vast smaak, goed medium gebakken. Daarbij een apart schaaltje met rabarber, heel lekker met kaneel smaken. Als bijgerechten boontjes, lekkere aardappel en groente (broccoli) gratin en de gekarameliseerde witlof en zuurkool met katenspek waren heerlijk. Het totaal paste uitstekend bij elkaar, smaken waren prima gecombineerd.
    Hierbij een cabernet sauvignon (cefiro) uit Chili. Een mooie robijn rode kleur, een rijpe krachtige wijn, met geuren van zwarte bessen, cassis en de houttonen gaven deze wijn een dikke plus. Een prima lange afdronk en na een paar slokken werden deze steeds kruidiger.
    Als nagerecht nam mijn vrouw een parfait van nougatine en karamelsaus, heel lekker en de Tokaj Late Harvest smaakte goed maar ze had een amaretto lekkerder gevonden.
    Ikzelf ging voor 3 kaasjes. Op een leisteen kreeg ik een tomatenkaas met pesto, apart en lekker stevig, daarnaast een smakelijke camembert en een harde geitenkaas met blauwschimmel. De blauwschimmel was heftig en het geheel heel lekker. Daarbij 2 stukjes noten vijgenbrood, niet te overdadig.
    Hierbij een Pink port, een rose port. Ik vond hem wat te jong.
    Voor € 110,00 een avondvullend programma waarbij geen van de bij (gerechten) uit de toon viel en wij kok en personeel bedanken voor de fijne avond. Een goede fooi was op zijn plaats.

28. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door Evelien voor 't Lieve Leven leuk

Evelien

We kennen dit koppel al langer, erg lieve en attente mensen.

We zijn dan ook al 2 keer met veel plezier komen eten, en een derde keer met vrienden. Ook zij waren erg te spreken over wat ze voorgeschoteld kregen.

We komen dan ook gauw nog eens terug!!

29. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door Bas voor 't Lieve Leven leuk

Deze twee broers zetten een prachtig concept neer. Puur eten voor een prima prijs. Wij hebben een 6 gangen verrassingsdiner op en onze smaakpupillen zijn zeer verrast! Een aanrader voor iedereen die goed eten waardeert! Top!!

30. eugene's profielfoto
    eugene vindt de recensie door Alain DELECOLE voor 't Lieve Leven leuk

Alain DELECOLE

Fantastische restaurant - gezellige sfeer met uitstekende keuken. Een onvergetelijke ervaring !
    Proficiaat Hylke & Lars

Meer activiteiten