• Lid sinds 27 maart 2023

1. Stadscafé Oasis

Proeflokaal Bregje

3. Proeflokaal Bregje

Meppel

Eter heeft nog geen foto toegevoegd

1. Eter's profielfoto
    Eter vindt de recensie door Cb voor Proeflokaal Bregje leuk

Prijs kwaliteit Oke, je kan niet teveel verwachten voor die prijs.

Verder geen fijne ervaring gehad.
    Binnen komen naar een tafeltje gewezen worden. Daar al 10 min moeten zitten wachten op een kaart.
    Vervolgens nog al even voordat je je drinken krijgt.
    Krijg je je voorgerecht staat er erg lang een leeg bord voor je neus. (Waarbij ik al ex horeca medewerker de kriebels van krijg) wordt je bord weggehaald zijn de glazen drinken leeg wordt nergens naar gevraagd. Dat duurt weer enige tijd.
    Al met al en kan zo nog even doorgaan. Maar als ex medewerker horeca gaan hier mijn nekharen recht van overeind staan en jeuken mijn handen! Overzicht overzicht overzicht en een zeer strakke goede taken verdeling en dan ben je al voor de helft klaar. Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen en een glimlach. Klant is koning!

En een tip nog probeer wat aan de gehorigheid/galmen te doen. Het gevoel gehad in een kippenhok te zitten.

2. Eter's profielfoto
    Eter vindt de recensie door Geert voor Proeflokaal Bregje leuk

Soep was koud, nadat we het hadden gezegd aan de bediening netjes weggehaald en zeer snel weer terug, opgewarmd in de magnetron bah.
    Eten was op zich lekker, maar alles op mijn plankje was lauw, jammer was idd niet duur, maar betaal liever wat meer.

3,7
  3. Eter's profielfoto
    Eter vindt de recensie door Hoekstra voor Proeflokaal Bregje leuk

Bediening mag wel beter.
    Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht kwam er geen bediening of we nog wat drinken wilden.
    Toen het hoofdgerecht werd geserveerd, vroegen wij om drinken. Het duurde zo lang. Dat we geen drinken hadden tijdens ons hoofdgerecht. Dit kan absoluut niet! We kregen pas het drinken toen wij het hoofdgerecht al op hadden. Dit is geen goede service. Dit mag absoluut verbeterd worden. Dit had ik aangegeven tijdens het afrekenen. De reactie die werd gegeven, vond ik niet prettig. Er werd niet veel aandacht aan gegeven.
    Ik vond dit erg teleurstellend! Dit zou voor mij wel een reden zijn, dat we niet meer terug komen. JAMMER!

4. Eter's profielfoto
    Eter vindt de recensie door Famke Billie voor Proeflokaal Bregje leuk

Bij mijn vegetarische maaltijd zat normale kroepoek, mijn maaltijd was voor de helft koud, er werd gezegd dat dit zo hoorde... toen ik naar het toilet ging, plakte de klinken, en lag er allemaal rommel op de grond, zag er erg smerig uit.
    Na protest mijn hoofd gerecht niet betaald.

2,7
  5. Eter's profielfoto
    Eter vindt Stadscafé Oasis niet leuk

Eter

6. Eter's profielfoto
    Eter heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Wat een SLECHTE tent! Op doorreis wilden wij wat eten. Gereserveerd via website. Er staan hier kinderen te serveren. Bij het tafel indekken worden er lege waterglazen gebracht. Ik bestel een rode wijn, mijn tafelpartner een biertje. Ik wil een flesje kraanwater bij mijn wijn, krijg ik niet. Ik moet een fles merkwater bestellen. Wat?!? Op de drankkaart staat geen prijs voor één fles water. Waarom die lege waterglazen? We bestellen voor 2,50 een salade maar door dat waterverhaal is onze avond verpest en willen we naar huis. Dus geen toetje. Bij afrekening wordt er doodleuk verteld dat de salade van 2,50 is verrekend met het niet gegeten toetje. 2 toetjes totaal 2,50???
    Wat een SLECHTE tent. Volgende dag bel ik naar het hoofdkantoor. Ja, zo is onze formule... Klanttevredenheid? Gastvrijheid? Nee, deze formule is uitbuiting van personeel, maximalisatie van de winst! Heeft niks met een gezellig avond eten te maken. Ga hier NIET eten! Zeg het voort!

7. Eter's profielfoto
    Eter vindt Proeflokaal Bregje niet leuk