• Lid sinds 26 mei 2013

De Kruidentuin

Geesteren ov

't Losse Hoes

Holten

Esther heeft nog geen foto toegevoegd

1. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Markanti

Supere lekkere pizza's voor een mooie prijs. Ook een leuk restaurant om te zitten, leuk interieur! De bediening was top, super aardige dames. We komen graag en zeker terug!

2. Esther's profielfoto
    Esther vindt de recensie door Esther voor 't Losse Hoes leuk

Vanmiddag heerlijk op het terras gezeten, het was druk waardoor het wel lang duurde voordat de bestelling werd opgenomen maar het was prachtig weer dus het wachten was geen straf.....en het wachten werd ook absoluut beloond! Heerlijke carpaccio maaltijdsalade met echt verrukkelijk brood (mais) en saus gegeten.
    Het was nu de 4e keer geloof ik dat we hier waren en zeker niet de laatste keer!!!

3. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor 't Losse Hoes

4. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor 't Losse Hoes

Super heerlijk gegeten! Prachtige opgediend allemaal! Leuke vriendelijke bediening. Sfeervolle locatie. Zeker een aanrader en we komen zeker terug!

5. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor De Kruidentuin

Voor de 2e keer (en zeker niet de laatste keer) gegeten met vrienden in dit restaurant. Wederom TOP!
    Super heerlijk gegeten, prachtig opgediend, hoeveelheden precies goed, vriendelijke en vlotte bediening, niks anders dan lof eigenlijk. Als we iets negatiefs zouden moeten bedenken dan zou het alleen de grote "vaas" zijn waar je het dessert in krijgt, het staat super prachtig, het dessert was ook super heerlijk alleen wat lastig leeg te eten maar we hebben er smakelijk om moeten lachen hoe onze tafelgenoot de "vaas" leeg probeerde te krijgen. Echt een aanrader dit restaurant!

6. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor De Knoefbakker

Net terug uit Geesteren.
    Voor de eerste keer dit restaurant bezocht. Niet gereserveerd maar gelukkig toch nog een tafel vrij in de bistro. Heerlijk gegeten, alles was af, mooi opgediend, genoeg van alles, nette bediening, sfeervol restaurant!
    Kortom zeker een aanrader!!