• Lid sinds 29 juli 2012

Slim 82

Udenhout

Lenartz

Oisterwijk

Esther Vorster heeft nog geen foto toegevoegd

1. Esther Vorster's profielfoto
    Esther Vorster heeft een recensie geschreven voor De Voorkamer

Weer heerlijk gegeten.
    De gerechten heerlijk, mooie smaakcombinaties, prachtig opgemaakte borden. Genoten van het heerlijke eten. Vriendelijke en vakkundige bediening. Je wordt er echt verwend. Allerlei voorafjes van het huis. Bij de koffie mag je een van de huisgemaakte truffels kiezen, zelfs bij de rekening ligt een huisgemaakte lekkernij.

2. Esther Vorster's profielfoto
    Esther Vorster heeft een recensie geschreven voor Il Ristoro Italiano

Uitstekende kok in een Italiaanse sfeer. Zeer vriendelijke gastvrouw en ook erg enthousiast. Het eten was erg lekker. Gekozen voor een van de suggesties. Prachtig opgemaakte borden en een goede kwaliteit van het eten.
    Hier voor eerste keer geweest maar zeker niet voor de laatste keer.

3. Esther Vorster's profielfoto
    Esther Vorster heeft een recensie geschreven voor Le Couple
    Internationaal Den Bosch

N.a.v. de goede recensies hier gegeten tijdens een bezoek aan Den Bosch.
    Wat hebben we heerlijk gegeten en zo puur. Alles vers en huisgemaakt. Geweldige gastvrouw. Niet zo veel gerechten op de kaart maar als aanvulling waren er zowel voor het voorgerecht als ook voor het hoofdgerecht, specialiteiten van het huis. Onze keus was snel gemaakt en kozen voor de specialiteiten. Prima keus bleek achteraf. Heerlijke gerechten. Als dessert een kaasplateau. Een aanrader!

Jammer dat we die avond alleen in het restaurant zaten, maar alle aandacht daardoor voor ons!
    We komen zeker nog eens eten.

Patrick en Esther Rodrigus

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Esther Vorster's profielfoto
    Esther Vorster heeft een recensie geschreven voor Slim 82

Voor eerst hier gegeten nav de vele positieve berichten op deze site. Wij kunnen ons volledig aansluiten bij alles wat hiervoor geschreven is. Het concept is erg leuk. De gerechtjes zijn prima op smaak, goede smaakcombinaties, goed gebruik van specerijen, borden erg decoratief opgemaakt. Je kan hier avondvullend tafelen, op je eigen tempo. De bediening is erg gastvrij en heeft oog voor detail. Ondanks dat het druk was hielden ze alles perfect onder controle. Zonder stress! Ook in de keuken leek alles heel relaxed te gaan.
    Wij gaan hier zeker vaker komen!
    Patrick en Esther

6. Esther Vorster's profielfoto
    Esther Vorster heeft een recensie geschreven voor Lenartz

Voor derde keer hier gegeten en weer ontzettend enthousiast. Na 2x het verrassingsmenu te hebben gekozen nu a la carte gegeten. Ruime porties, prachtig opgemaakte borden. Fantastische smaakcombinaties. Weer zeer gastvrij ontvangen. Weer aangenaam verrast! Dit restaurant is zeer zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Er zijn veel restaurants in Oisterwijk maar dit is een van de betere!

7. Esther Vorster's profielfoto
    Esther Vorster heeft een recensie geschreven voor Lenartz

Voor het eerst hier gegeten. We zijn aangenaam verrast. Wat een heerlijke gerechten. Zo goed op smaak. Hier wordt op een juiste manier met specerijen gewerkt. De gember-citroensaus bij de vis was werkelijk goddelijk! De opgemaakte borden waren ware kunstwerkjes. Complimenten aan de jonge chef-kok! De bediening was erg gastvrij en ontzettend enthousiast. Ze hebben plezier in hun restaurant. Dat is aan alles te merken. Wij gaan hier zeker terugkomen.

8. Esther Vorster's profielfoto
    Esther Vorster heeft een recensie geschreven voor Kok Verhoeven

Gisteren voor het eerst hier gegeten. Wij zijn erg te spreken over dit restaurant. We werden erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. Werden te woord gestaan door erg vriendelijk personeel die ons vertelde over de kaart en over de gerechten die buiten de kaart om werden aanbevolen. Op zeer deskundige wijze. Wat ik in andere recensies las over het ongeïnteresseerde personeel kunnen wij echt niet plaatsen. Onze ervaring is duidelijk veel positiever. Over het eten alle lof. Wij hadden gekozen voor het menu van de chef. Dit menu was erg goed. Zowel qua kwaliteit, als hoeveelheid, als qua prijs.
    Wij hebben ontzettend lekker gegeten en genoten van de avond. Bij vertrek werden we gevraagd of alles naar wens was geweest. Wij zullen zeker naar dit restaurant terugkeren om weer andere heerlijkheden te proeven.

Patrick en Esther Rodrigus

9. Esther Vorster's profielfoto
    Esther Vorster heeft een recensie geschreven voor Kriti

Inmiddels een aantal keren gegeten en het is een geweldig restaurant. Heerlijk Grieks eten, bereidt met verse producten en heerlijke smaken. Ruime keuze. Personeel is erg vriendelijk, bediening vlot. Leuke sfeer in restaurant. Zeer zeker een aanrader. Wij komen in ieder geval graag terug!

10. Esther Vorster's profielfoto
    Esther Vorster heeft een recensie geschreven voor Sjieque
    Internationaal Tilburg

Hebben afgelopen donderdag voor eerst hier gegeten, gaat zeker niet de laatste keer zijn. Wat een geweldig restaurant. Eten van goede kwaliteit, presentatie gerechten: top! Wat een plaatjes. Wij hadden het verrassingsmenu genomen. Geweldig. Goede uitleg per gang, heerlijke wijnen erbij. Interieur restaurant erg mooi. Geweldige sfeer.

Graag tot ziens!

Patrick en Esther Rodrigus.

11. Esther Vorster's profielfoto
    Esther Vorster heeft een recensie geschreven voor Het Kreitenhuys

Afgelopen vrijdagmiddag genoten,via Sweet Deal, van het High wine arrangement. Gedurende 2 uur, 4 heerlijke wijnen en lekkere hapjes. Eerste uur volle schaal met koude hapjes en 2de uur warme. Alle gerechtjes waren erg lekker. Opmaak was erg goed. Bediening was goed, hield alles goed bij en er werd geregeld gevraagd of het lekker was.
    Zeker voor herhaling vatbaar. Leuk idee, high wine!