• Lid sinds 2 maart 2015

La Cubanita

3. 9,5

Sushi By Me

Nieuwe recensie

Esther Bonfrer heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Esther Bonfrer's profielfoto
    Esther Bonfrer heeft een recensie geschreven voor Lungo Mare

Heerlijk gegeten! We konden niets bedenken dat beter kon. De sfeer is fijn, het personeel is vrolijk en vriendelijk. Goede porties en heerlijke smaak. Zeker een aanrader!!

2. Esther Bonfrer's profielfoto
    Esther Bonfrer heeft een recensie geschreven voor Da Xin
    Chinees-Indisch Vlissingen

Ga hier niet naartoe tenzij je snel veel wilt eten.

Wat een slecht personeel... Meid was zo nonchalant. Volgens ons is het onprofessioneel als je geen uitleg krijgt, je krijgt een tafel en that's it. Vervolgens komt het personeel klagen bij de koks dat ze honger heeft met een enorme zucht. * hangt over tafel heen* Ook is het best vreemd dat het personeel ook in de rij komt staan met hun bord en soms zelfs het eten direct in de mond schuift.

Service duurde enorm lang, meer dan drie drankjes lukt ook niet binnen de tijd, hier ook steeds om moeten vragen terwijl het echt niet druk was. Buiten zitten ze voor de ingang op het terras te roken en te roddelen...

Eten was best oké, het gebouw is mooi versierd. Erg jammer van het personeel, ze maken er een onvoldoende van terwijl het makkelijk een ruime voldoende had kunnen zijn.

Gemiste kans..

3. Esther Bonfrer's profielfoto
    Esther Bonfrer heeft gereageerd op een recensie van Sushi By Me

Sushi by me in Enschede hebben we trouwens wel goede ervaringen mee!

4. Esther Bonfrer's profielfoto
    Esther Bonfrer heeft een recensie geschreven voor Sushi By Me

Vandaag spontaan willen lunchen met een vriendin bij Sushi by me. Site gecheckt, om 12 uur zouden ze open zijn, perfect! Half 2 kwamen we aan, we gingen er vanuit dat we fijn konden lunchen. Toen we binnenkwamen werden we verrast aangekeken, alsof de tent nog niet open was. We vroegen of het mogelijk was om te komen lunchen en dat was mogelijk.
    Helaas hoorden we na een tijdje gewacht te hebben, dat er bijna niks beschikbaar was?! De keuken werd namelijk schoongemaakt.. Ik vind het echt een slechte zaak. Dat doe je toch voor openingstijd?!! We konden alleen een sushibox krijgen, de rest niet. Daarbij twijfel ik dan aan de versheid, aangezien de rest niet mogelijk was. Stonden deze dan nog kant en klaar in de koelkast ofzo?? We zijn daarna maar weggegaan en bij Sushitijd gaan eten, dit beviel gelukkig prima. Een gemiste kans, erg jammer..

5. Esther Bonfrer's profielfoto
    Esther Bonfrer heeft Pizzeria Capri toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Pizzeria
    • Italiaans
    Kerkstraat 13 Almelo
  6. Esther Bonfrer's profielfoto
    Esther Bonfrer heeft een recensie geschreven voor Asaka

Laatst heb ik hier gegeten met mijn vriend. Bij aankomst zijn we vriendelijk ontvangen en kregen wij een tafel toegewezen. De sfeer in dit restaurant is prima, het is mooi ingericht. Jammer was wel dat er een luide groep (werk?) dichtbij zat die behoorlijk storend was. Hier kon het restaurant niets aan doen. De service was uitstekend, we kregen de gerechtjes al heel vlot evenals het drinken. Heel vriendelijk personeel!!
    De kwaliteit van het eten was ook zeer goed. Mijn vriend vond de sushi erg goed, ik heb vooral de gegrilde gerechtjes gehad. Deze waren ook goed warm en lekker van smaak. Het dessertbuffet is zeker een pluspunt, wel wat anders dan het bolletje ijs dat je vaak als dessert kunt kiezen bij andere sushi restaurants. De chocoladefontein is zeker een mooie aanvulling. Wij vonden dit het beste sushirestaurant van Enschede. Wij komen zeker terug!

7. Esther Bonfrer's profielfoto
    Esther Bonfrer heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Vanavond geweest met mijn vriend, de avond begon goed. Een jonge meid die ons in het begin alles uitlegde. Was haar eerste dag maar ze deed het goed!
    De cocktails waren erg lekker. Eten viel qua smaak een beetje tegen. In totaal 4 rondes gehad, 3 kwartier per ronde gewacht. Uiteindelijk er toch maar wat van gezegd. Toen werd ook ons eten lauw/koud geserveerd (wat warm hoorde te zijn) en we hadden ook een halfuur gewacht om drinken te bestellen. Uitleg was dat de printer kapot was, kan uiteraard gebeuren! Verder niet echt een excuus gehad.
    Organisatie was erg rommelig. Jammer! Het is een mooi concept en een mooie locatie!

8. Esther Bonfrer's profielfoto
    Esther Bonfrer heeft een recensie geschreven voor Peter Pan
    Pannenkoekenhuis Heino

Heerlijke avond gehad net! Super gezellig en voor een mooie prijs. (vakantieveilingen) Service was uitstekend, leuke vriendelijke mensen en lekkere grote pannenkoeken!
    Top!!

9. Esther Bonfrer's profielfoto
    Esther Bonfrer heeft een recensie geschreven voor Blue Sakura

Laatst hier gegeten. Sfeer is niet meer wat het was. Het restaurant werd een tijd geleden door iedereen aangeraden, maar ik hoor er nu bijna niemand meer over. Als dit restaurant niet gauw iets verzint om klanten mee te trekken, ben ik bang dat Blue Sakura de "sushioorlog" van Enschede gaat verliezen.. (veel sushi restaurants in Enschede en omstreken).

Personeel geeft geen uitleg bij de tablets, vrij duur.. Mijn vriend vond de sushi wel lekker, ik was zelf geen fan van de overige- en vleesgerechtjes.

Het springt er niet meer uit tussen de anderen, jammer!!

10. Esther Bonfrer's profielfoto
    Esther Bonfrer heeft een recensie geschreven voor Sushi By Me

Super gegeten met grote groep!

Bediening perfect en snel. Personeel is beleefd, vriendelijk en spontaan.

Restaurant ziet er erg mooi uit! Tablet werkt handig. Ook hadden we gevraagd naar een lage tafel, omdat oma niet meer goed op een hoge barkruk kan zitten. Geen probleem en alles stond netjes klaar.

Eten is zeer smaakvol.

Enige tips die ik voor het restaurant heb, is dat het prettig zou zijn te kunnen lezen wat de gerechtjes bevatten. Bijvoorbeeld rundvlees, varkensvlees, wat er in de soep zit etc.

Verder zijn de nagerechtjes iets aan de kleine kant, die smaken naar meer!