• Lid sinds 17 november 2010

3. Gevolgde restaurants

Beoordelingen

1. Kriti

Purmerend

Erol heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Erol's profielfoto
    Erol vindt Kriti leuk

2. Erol's profielfoto
    Van restaurant

Beste Mark, ontzettend bedankt voor je bezoek aan ons restaurant en tot snel!

3. Erol's profielfoto
    Erol vindt de recensie door Mark de Vries voor Kriti leuk

Mark de Vries

Als je lekker eten wil kan je niet om Kriti heen. Gezellig personeel en heerlijk eten (en drinken)

4. Erol's profielfoto
    Van restaurant

Beste Dino, allereerst bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant. Wat vervelend dat het eten je niet helemaal naar wens is geweest. De Thalasina (het "visgerecht" dat je benoemd) is een stoofpotje, een gerecht dat vochtig behoort te zijn. Helaas hebben wij op de avond zelf geen opmerking van u gehad met betrekking tot het eten, aan de hand daarvan hadden wij een passende oplossing kunnen zoeken in de vorm van een ander gerecht of eventuele compensatie.

wij hopen ondanks de negatieve ervaring dat u toch nog eens overweegt om onze keuken nog een kans te gunnen en u te tonen dat het wel degelijk de moeite waard is.

tot ziens in ons restaurant

5. Erol's profielfoto
    Van restaurant

bedankt voor je recentie! fijn dat je het naar de zin gehad hebt bij ons en tot snel!

6. Erol's profielfoto

Beste Miekje,
    Bedankt voor uw bezoek bij ons restaurant.
    Wij vinden het erg jammer dat u een onprettige ervaring heeft gehad bij ons.

Ons restaurant had in de periode dat u bij ons te gast was inderdaad niet de ideale voorzieningen voor minder validen, mede door de indeling van ons gebouw. Echter regelen wij altijd, bij aangeven dat er een minder valide komt eten, dat er voorzieningen zijn voor een rolstoel om gemakkelijker binnen te komen en wordt ook het gebruik van een toilet geregeld.

Op dit moment wordt ons pand verbouwd en zijn alle voorzieningen bij ons standaard aanwezig, zoals een lage drempel en toiletten op de begane grond.

Wij hopen u in de toekomst te mogen ontvangen en u een prettig diner te kunnen verzorgen.

Met vriendelijke groet,
    Restaurant Kriti

7. Erol's profielfoto

Beste mijnheer/mevrouw,

Ontzettend vervelend dat u een negatieve ervaring bij ons heeft gehad.

Wij doen ons best om altijd onze afspraken na te komen en indien dat niet mogelijk is een passend alternatief te bieden.
    Uw ervaring klinkt ons niet bekend en daarom willen wij graag in contact met u komen om tot een prettige oplossing te komen.
    Hopelijk staat u daarvoor open en neemt u telefonisch of per mail contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
    Restaurant Kriti Purmerend
    0299-429049
    Kritipurmerend@gmail.com

8. Erol's profielfoto

Beste Miek,

Wij vinden het jammer dat het niet toch niet geheel naar wens is en dat de moussaka niet geserveerd is.

Wij willen dit graag goed maken met jullie.

Zouden jullie contact met ons kunnen opnemen?

Groetjes,
    Erol

9. In Griekse sferen genieten van een 4-gangenmenu voor maar 31,75!

Kom voor slechts 31,75 in Griekse sferen genieten van ons heerlijke 4-gangenmenu "Kriti"!

38,75 31,75 -18%
  10. Erol's profielfoto

Hallo beste Susan,

Hierbij wil ik graag reageren op de door u geschreven recensie. Ik heb getracht om contact met u op te nemen via eet.nu maar helaas heb ik vernomen dat u hier niet open voor stond. Mijn bedoeling was om samen tot een oplossing te komen. Wij vinden het erg jammer dat uw ervaring minder was dan u had verwacht. Als gastheer doen wij ons best om al onze gasten tevreden te stellen. Echter komt het wel eens voor dat wij natuurlijk ook fouten maken of dingen vergeten, zoals dat bij u het geval was. Het klopt inderdaad dat uw drankje door een misverstand niet is aangekomen op uw tafel, maar toch aangeslagen is in het systeem. Hiervoor bieden wij oprecht onze excuses aan.

Wij werken bij Kriti volgens een bepaald systeem. Onderdeel hiervan is ook dat we normaliter niet om een dessert vragen bij het uithalen van borden. Dit om u geen gehaast gevoel te geven. Vervolgens komen we het dessert kaart brengen zodat u in alle rust uw keuze kunt maken. Vervolgens is uw keus uitgegaan voor de Baklava Pagota, dit is dus een keus die u zelf heeft gemaakt. U geeft aan dat het dessert teleurstellend was, de stukjes baklava's waren naar uw mening lauw en taai. Erg jammer dat u het niet meteen heeft aangegeven voordat u het bord helemaal had leeggegeten.
    Baklava's horen lauw/warm gegeten te worden en niet koud. Het klopt inderdaad dat we de baklava's en de slagroom niet zelf maken, dit geven wij ook niet aan. Echter neemt dit niet weg dat wij onze baklava's kopen bij de best beoordeelde Baklava bakkerij, die ons drie maal per week de baklava's komt bezorgen. Per week gaan er ongeveer 600 stuks baklava de keuken uit. Wij organiseren zelfs baklava proeverijen en we weten waar we het over hebben.

Wat betreft het afrekenen. Toen wij u een kop koffie/thee van het huis kwamen vragen, had u kunnen aangeven dat uw eerder bestelde drankjes niet waren aangekomen. Dit deed u bij het afrekenen, echter klopt het niet dat er sprake was van irritaties. Integendeel vonden wij het erg vervelend voor u dat wij dit vergeten waren en boden we oprecht onze excuses aan. Ook geeft u aan dat er volgens u een hoop te verbeteren valt aan de service. Ik kan u eerlijk zeggen dat onze gasten het eten heerlijk vinden en vooral de service uitstekend ervaren!

Zoals eerder gezegd, wij maken natuurlijk ook fouten. Maar dit willen wij dan liever goedmaken als er een fout is gemaakt door ons. Tot slot wil ik even vermelden dat ik inderdaad een momentje mijn telefoon in mijn handen had. Dit was om een foto te maken van onze gasten die jarig waren. Het is ook zo dat de telefoon tegenwoordig als pc dient en vooral als eigenaar moet ik alles bijhouden, zoals online reserveringen van mijn gasten.

Hierbij wil ik u uitnodigen voor een kopje koffie en graag zien we u snel bij Kriti!

11. Erol's profielfoto

Beste Marcel,

Mijn naam is Erol en ik ben mede-eigenaar van Grieks Restaurant en Tapasbar Kriti in Purmerend. U heeft laatst bij ons gegeten en tot mijn spijt moet ik lezen dat het u niet goed is bevallen.
    Jammer dat we dit hier moeten lezen en ook jammer dat u niet op de avond zelf hebt aangegeven wat er niet goed was. We handen er dan direct iets aan kunnen doen.
    We hebben geprobeerd om via eet.nu contact met u te zoeken, maar daar staat u helaas niet voor open.
    Ten eerste. We staan bekend om onze gastvrijheid en zijn ook verkozen tot meest gastvrije restaurant van Purmerend in 2012. Verder is het niet de bedoeling om opdringerig te zijn. Excuus als u dit zo heeft ervaren.
    Ten tweede. Aan al onze gerechten besteden we veel aandacht en tijd. Kwaliteit staat bovenaan bij ons. De smaken zijn verschillend voor iedereen en niet iedereen kan dezelfde dingen lekker vinden. Maar dat u vindt dat alles naar shoarma smaakt bij ons is heel jammer, want we verkopen geen shoarma en shoarmakruiden gebruiken we niet in onze keuken. We gebruiken voornamelijk veel oregano, gyos kruiden verse dille en peterselie.
    Uw opmerking over de stoelen en tafels nemen we mee en zullen we evalueren.
    Mocht u dit lezen en toch willen reageren dan zijn we altijd bereid om dit samen op te lossen.

Erol Savur mede-eigenaar Grieks Restaurant en Tapasbar Kriti Purmerend

12. Erol's profielfoto
    Erol schreef:

Beste Marcel,

Uw opmerking over de stoelen en tafels nemen we mee en zullen we evalueren.

Erol Savur mede-eigenaar Grieks Restaurant en Tapasbar Kriti Purmerend

13. Erol's profielfoto
    Erol schreef:

Dag beste angelique,

Jammer dat u niet echt lekker gegeten heeft bij ons.u geeft aan dat het niet echt grieks was omdat er tijm en rozemarijn in het eten was. we gebruiken helaas geen rozemarijn.ook geen tijm wel oregano een famallie van tijm. oregano,dille ,bassilicum en mint zijn kruiden die veel gebruikt worden in Griekse keuken.We hebben echte Griekse gerechten daarom verkopen we ook geen carpaccio of hollandse garnalen wat heel veel verkocht wordt in Griekse Restaurants.
    Hopelijk bezoekt u ons restaurant nogmaals om nog paar gerechten te kunnen proeven.
    Met vriendelijke groeten.

Erol savur