• Lid sinds 5 oktober 2012

Toko Murni

2. Toko Murni

't Schip

Beverwijk

Erik heeft nog geen foto toegevoegd

1. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Toko Murni
    Chinees-Indisch Beverwijk

Kwaliteit van het eten is top! Een aanrader.
    Mensen erg vriendelijk en goede service na verkeerd meegegeven delen van onze rijsttafel en is later keurig opgelost.
    Ik kom zeker terug bij deze schone nette zaak.

2. Erik's profielfoto
    Erik vindt Toko Murni leuk
    Chinees-Indisch Beverwijk

Erik

3. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor 't Schip
    Pannenkoekenhuis Beverwijk

Kort geleden geweest en kan me totaal niet vinden in de positieve reactie's van veel van de onderstaande beoordelingen.

We werden "ontvangen"door een gezin aan een tafeltje die ons direct aansprak en ons waarschuwde voor het slechte eten, c.q. bediening. Zonde van je geld en ga alstublieft ergens anders eten!

Eigenwijs als we zijn, toch gebleven.

Personeel op z'n zachts gezegd zeer onervaren.
    We werden in 10 minuten wel 5x gevraagd door steeds andere personen of we nog iets te drinken wilden.
    Je kunt dit positief uitleggen, maar het was een giller, men wist van elkaar niet wat ze allemaal deden.

Om de paar minuten kwam men, weer steeds andere personen, aan onze tafel om te melden dat de pannekoeken er aan kwamen, maar duurde uiteindelijk minstens nog 30 minuten voordat we iets te eten hadden.(druk was het niet)

Pannekoek met spek was goed, pannekoek met appel/rozijnen zwart aangebrand en niet voor consumptie geschikt.

Al met al was het eigenlijk een aandoenlijke aangelegenheid!
    Een soort Fawlty Towers op een schip.

Zorg voor een goed lopende organisatie in het restaurant, serveer geen zwart geblakerde pannekoeken, maak het eens goed schoon, geef het allemaal een likje verf en wissel de muziek eens af met wat andere zangers/zangeressen i.p.v. de hele tijd harde volksmuziek van hola die J en Oh wat ben je mooi!
    Ik weet het, het is een kwestie van smaak, maar wat afwisseling zou aangenaam zijn.

Dit was onze ervaring op dat moment!

De punten die ik heb gegeven zijn ondanks mijn veelal negatieve verhaal hier boven, op 1 na allemaal voldoende, omdat ik denk dat m'n wel graag wilde maar het gewoon niet weet hoe men een restaurant behoort te runnen.

5,7