Activiteiten van Erik

1. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Hof van Huntjens

Dit is een en al gezelligheid. Fantastisch ingericht restaurant dat perfect is voor een romantisch avondje voor 2. Gewoonweg heerlijk relaxen en genieten van het lekkere eten. We hadden mosselen en entrecote. Eigenaar begrijpt zijn vak en het was toch redelijk druk. Zeker weer.

2. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor De Minigrill van Raymound

Ik woon hier nu 11 jaar en bij mij om de hoek zitten 2 grill rooms die dichter bij liggen. En geloof me Grillroom Raymound is by far de beste. Natuurlijk duurt de bezorging soms lang, maar dat weet je dus dan moet je eerder bestellen. Je kan ook gewoon om 4 uur bellen en zeggen dat je het om 6 wilt hebben. Het eten is gewoon goed. Kleine of grote schotels worden met een heerlijke salade afgeleverd met de saus die je maar wilt (de tomatensaus is heerlijk).
    Personeel altijd vriendelijk aan de deur en in de zaak. Aanrader zijn de Spareribs en de Kipshoarmaschotel met tomatensaus. Mij zie je er terugkomen.

3. Erik's profielfoto
    Erik heeft Della Mamma toegevoegd als favoriet restaurant

Della Mamma

Puur, eerlijk en genieten
    • Pizzeria
    • Italiaans
    Maastrichterlaan 97 Vaals
  4. Erik's profielfoto
    Erik heeft Indrapoera toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    Erik heeft Da Roberto Oost toegevoegd als favoriet restaurant
    • Italiaans
    Adelbert van Scharnlaan 1d Maastricht
  7. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Indrapoera
    Chinees-Indisch Maastricht

Ik woon om de hoek en ga zeker 3 keer in de maand een heerlijke maaltijd ophalen. Iedereen weet dat een Chinees of goed of slecht is. Nou Indrapoera is super, altijd heerlijk en snel. Super gemakkelijk en ik ben blij dat ze bij mij om de hoek zitten. Ook voor een feestje thuis regelen ze alles. De kids willen altijd mee omdat ze gewoon heel aardig zijn. Ga al 10 jaar dus en vind het heerlijk

8. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Da Roberto Oost

De zaak is verbouwd en dat is een verbetering. De pizza's zijn heerlijk. Mijn vrouw neemt altijd Lasagna en daar krijg je altijd die heerlijke kleine broodjes bij. We gaan vaak en het is altijd lekker.

9. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Della Mamma

Heerlijk weer eens een Italiaan die weet hoe het moet. Prachtige grote tuin aan de achterzijde, met goede bediening. Gaan we zeker weer naar toe.

10. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Friture Martha

Dit moet je mee hebben gemaakt. Fritten van een andere planeet. Heerlijk zelf gesneden en in perfect vet. Dit kan niet anders! Heb in mijn leven toch heel wat gegeten maar nog nooit zo lekker vers. Heerlijke saus gegeten op aanraden van de dames. Weet de naam niet meer dus die moet je zelf ff vragen. Het lijkt altijd heel druk, maar ze zijn gigasnel. Hier ga ik een kilootje van aankomen de aankomende maanden. Tot snel weer.