Erik's profielfoto

Erik

Loo
  • Lid sinds 14 augustus 2011
  • Leeftijd: 58

Hou van lekker eten; eet regelmatig buiten de deur. Soms bij de "sterren-restaurants", maar ook heel graag op plekken waar de sfeer goed is en het eten met aandacht is klaargemaakt. Niet teveel franje; gewoon vers en mooi op smaak.

Lijsten

De Steeg
  3. 8,7

't Raedthuys

Duiven

Erik heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Athlone

Eén van onze vaste favorieten; ik zou in de omgeving Arnhem niets weten wat echt beter is. Gewoon lekker eerlijk eten; prima klaargemaakt met mooie garnituren. Goed gegaard, mals, lekkere sausjes. Lekkere wijnen; dit zijn mensen die van lekker en heel goed eten houden! KLassieke Tong-Picasso; s c h a n d a l i g lekker! Geen poeha, geen sterren-ambities. Jammer voor hen (ze verdienen echt alle lof); fijn voor ons (anders kun je hier nooit meer in een opwelling gaan eten).

Toppertje!

2. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor De Kommensaal
    Huiskamerrestaurant Lathum

We komen hier graag; gastvrije ontvangst en goed eten.

Met zorg klaargemaakt en met verse ingredienten.

"Gewoon" een goede 8, en dat is meer dan de meeste restaurants van ons krijgen.

Hier kun je prima eten!

3. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor 't Trefpunt

Zeer matig gegeten; ik snap de heel hoge cijfers echt niet. Is ook niet netjes naar de andere tentjes in de buurt: die zijn echt allemaal beter! Vlotte bediening; lieve dames; dat wel.

Eten erg standaard, waterige carpaccio aangemaakt met zonnebloemolie?, de escargots waren net voldoende. Daarna taaie spare-ribs met een burger-king sausje uit een potje en tongfilets die echt nergens naar smaakten: zonde!

Toch voor twee voorgerechtjes en twee hoofdgerechten (en 4 drankjes; geen dessert) ruim EUR 60,- betaald.

Suggestie: minder dingen op de kaart (dat kan prima bij een bistro) en dan wel alles vers en lekker op smaak!

4. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor 't Raedthuys

Heerlijk eten, mooie combinaties en super wijn-suggesties. Vak-kok en vak-vinologe en een mooie ambiance.

Echt een plek om eens lekker te genieten; wij komen er graag.

Dit restaurant is één van de toppers van de regio; de kenners weten genoeg....