• Lid sinds 25 januari 2021

Smullers

Maastricht
  3. Smullers

Maastricht

Erik heeft nog geen foto toegevoegd

1. Erik's profielfoto
    Erik heeft gereageerd op een recensie van Van Alles Get

Als je 10 kinderen wilt vermaken met halve pizza en ranja kun je inderdaad beter naar Kinderstad in Heerlen gaan.
    Zo gek is de reactie van "van alles get" eigenlijk niet.

Wat wél onsympathiek is om hier een rare review aan te besteden op internet!

2. Erik's profielfoto
    Erik vindt de recensie door Nancy voor Van Alles Get niet leuk

Gevraagd om voor 10 kinderen uit vakantieopvang een pizza (halve omdat een 4 jarige geen hele op krijgt) te mogen komen beleggen en eten.
    Ze verkochten alleen hele en met ranja kregen ze de beurs niet gevuld. Ik moest maar naar kinderstad gaan zodat de vaste klanten rustig hun lunch konden genieten. Geen tegemoetkoming in. Mss anders een broodje zelf beleggen (erg makkelijk leeg broodje met bakjes kaas ham tomaat enz). Kids zijn namelijk snel tevreden. Erg onsympathiek.

3. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Bunde

Ik kom al enorm veel jaar bij deze Snackpoint in Bunde.
    In hun oude pand was het al top, in hun nieuwe pand nog beter.

Werkelijk niks kan ik bedenken als punt van kritiek.
    De bedrijfsleidster is enorm aardig en klantvriendelijk, evenals de rest van het personeel.
    De service is perfect. De zaak is verrassend gezellig en sfeervol. Schoon en netjes.
    Het eten is perfect.

Als je de zaak binnenkomt proef je ten eerste al de fijne sfeer, de gezelligheid waarmee het personeel onderling en de klant om gaat.

Wat mij betreft is dit de leukste en gezelligste Snackpoint/ frietzaak uit een grote regio.

4. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Smullers

Smullers heeft vorig jaar hun zaak laten verbouwen. Toegegeven, het is een mooie nette zaak geworden.

Het is alleen zo zonde dat deze zaak zo enorm regelmatig dicht is rond etenstijd, lees: de hele dag. In de middag, avond, weekend: dicht!

Het eten vind ik prima maar stervensduur. Écht duur.

Het personeel is traag, onvriendelijk en alles behalve vlot.

Nu zit Smullers op een A locatie. Vanwege de prijs en personeel is het daar rustig en staan bij de concurrent mensen in de rij.
    Ik werk er kort bij. Het is de algehele stemming: bij Smullers moet je niet zijn.

5. Erik's profielfoto
    Erik vindt Smullers niet leuk

Erik

6. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Don Bosco

Erik

Mooie nette frisse zaak.
    Ziet er goed uit. Ik kwam er door de jaren met enige regelmaat. Inmiddels rij ik ergens anders heen.

Het eten is duur voor wat je krijgt.
    Saus is altijd minimaal, friet is weinig en alle snacks zijn altijd hard en kapot gebakken.
    Dit is al jaren zo en veranderd volgens mij nooit. Word meer aandacht aan de zaak besteed dan aan het eten helaas.

7. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees-Indisch Elsloo lb

Het eten is altijd prima, en vooral genoeg voor die prijs. Ik kom er al jaren, blijf ik ook gewoon doen.

Natuurlijk gaat er ook wel eens iets mis met de bestelling, je moet er alleen niet op rekenen dat het ze ook maar iets kan schelen of ze het herstellen of het de volgende keer alsnog gratis mee krijgt.