Café George

Denekamp

Erica de Groot en Anne LInssen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Erica de Groot en Anne LInssen's profielfoto
    Erica de Groot en Anne LInssen heeft een recensie geschreven voor Café George

Een mooi ingericht restaurant, waar je alles van de kaart kunt bestellen op elk moment van de dag. Een nieuw concept. Zin in vis in de ochtend, zin in een lunchgerechtje in de avond? Alles is mogelijk tegen een schappelijke prijs.
    Ik ga er gauw nog eens terug.

2. Erica de Groot en Anne LInssen's profielfoto
    Erica de Groot en Anne LInssen heeft een recensie geschreven voor Brasserie Martinique

Ik zag de zon al schijnen op het toen nog onbekende terras van de Brasserie van Jolanda en Paul. Ik heb mij heerlijk laten verwennen door de zon, het eten, drinken en de gastvrijheid van de eigenaresse. Het was inmiddels sluitingstijd geworden; de muziek die inmiddels uit de brasserie kwam, vergezelde mij naar mijn fiets die mij weer terugbracht naar mijn hotel. Het was een eerste heerlijke dag in ParkstadLimburg.

3. Vlak bij het Hotel in Beuningen was het 2 km lopen en per toeval terechtgekomen in
    dit supergezellige en sfeervol ingerichte restaurant; eerst een glaasje wijn bij de openhaard; later heerlijk gegeten met een zeer persoonlijke bediening door 2 vriendelijke dames.
    De prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.
    We hebben er 3 uren vertoefd en met een voldaan gevoel terug gewandeld.