• Lid sinds 19 december 2016

't Zusje

Raamsdonksveer

Eric heeft nog geen foto toegevoegd

1. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

We waren met een groep van 25 personen. Helaas is 't Zusje door de mand gevallen. Wederom konden ze deze avond grote aantallen helaas niet aan.

Het eten was deze keer ook niet zoals het behoort te zijn... en de gemiddelde wachttijd was veel en veel te lang. Helaas ontevreden gezichten, wat ik zelf ook niet verwacht had bij dit goed aangeschreven restaurant.

Het adverteren met onbeperkt is helaas nogal misleidend. Er wordt gewerkt met briefjes met daarop je bestelling die dan door het personeel bij de tafel opgehaald word. Leuk. Maar niet meer zo leuk als het een half uur duurt voor ze de bestelling ophalen. Er wordt wel degelijk gelet op hoeveel rondes er bij iedere tafel geserveerd wordt en dus echt niet onbeperkt!!

Conclusie is dat dit voor ons helaas geen volgende keer wordt!!

2. Eric's profielfoto
    Eric schreef:

We waren met een groep van 25 personen. Helaas is 't zusje door de mand gevallen. Wederom konden ze deze avond konden grote aantallen helaas niet aan.

Het eten was deze keer ook niet zoals het behoort te zijn......, en de gemiddelde wachttijd was veel en veel te lang. Helaas ontevreden gezichten, wat ik zelf ook niet verwacht had bij dit goed aangeschreven restaurant.

Het adverteren met onbeperkt is helaas nogal misleidend. Er word gewerkt met briefjes met daarop je bestelling die dan door het personeel bij de tafel opgehaald word. Leuk. Maar niet meer zo leuk als het een half uur duurt voor ze de bestelling ophalen. Er word wel degelijk gelet op hoeveel rondes er bij iedere tafel geserveerd word en dus echt niet onbeperkt!!!!

Conclusie is dat dit voor ons helaas geen volgende keer wordt!!!!