• Lid sinds 5 mei 2017

1. -

Pavarotti

Zoetermeer

Elten roos heeft nog geen foto toegevoegd

1. Elten roos's profielfoto
    Elten roos heeft een recensie geschreven voor Pavarotti

Vanavond wilde ik met m'n vriendin vieren dat we 17 maanden samen zijn. We aten maandelijks 1x..

Af en toe gaat er wat mis maar dat kan gebeuren, want dat is menselijk. Vanavond was het erg druk. Dus er kunnen dingen mis gaan. De eerste mededeling was dat er een pizza was aangebrand wat kan gebeuren.

Vervolgens weer een half uur wachten. Toen bleek dat er helemaal geen pizza voor ons werd gemaakt. Toen ik vervolgens zag dat het personeel naast ons wel hun gerechten zaten te nuttigen. Die tevens wisten dat we al een uur hadden gewacht was ik diep teleurgesteld.Toen kreeg ik het gevoel dat we dus helemaal niet serieus als klanten behandeld worden.

We pakten onze jassen en liepen weg. Daarna kwam de manager achter ons aan en zei dat we moesten betalen en ineens de pizza klaar zou zijn? Ik heb de rekening zonder de pizza's als nog betaald. Terwijl het nooit mijn bedoeling is geweest om alleen daar te gaan drinken met een soepje?

Omdat ik zolang heb moeten wachten konden we dus ook niet meer naar bevrijdingsfestival wat ondertussen vol bleek te zijn.

De vrouwelijke bediende was tevens erg vriendelijk en bleef zeggen dat alles goed zou komen. Complimenten voor haar..

Dit is mijn verhaal. Ik weet wat het is om met mensen om te gaan. Ik werk zelf al 19 jaar in een winkel en hou graag m'n klanten tevreden.

Bedankt voor de leuke avonden die wel gezellig en goed verzorgd waren.

Met vriendelijke groeten Joanna en Elten.