Activiteiten van Els

1. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Kade 10

Els

Wij hebben nu 3 keer bij kade 10 gegeten met de Kerst, ook afgelopen Kerst was het een waar feest. Voor de allerjongste was het een lange zit, maar door de gezelligheid viel dat mee. De mensen die ons bedienden deden dat met eindeloos geduld, ze hadden het goed druk en evengoed bedienden ze met een big smile bij iedereen. Er was ook live muziek en je kon dansen, kortom het was weer gezellig, tot komende Kerst!!!

Afgelopen zaterdag zijn we weer geweest, wederom een succes, thanks allemaal.

Bert en Els

2. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Pallas
    Mediterraans Amersfoort

Els

Helaas zijn we vergeten foto's te nemen, maar we hebben genoten van het heerlijke eten van Restaurant Pallas Athene. We hadden om een catering gevraagd, geweldig in één woord. De voorbereiding was perfect de uitleg perfect, alles was zo goed, wij waren dik tevreden en de mensen die op bezoek waren ook, we zijn heel blij dat we dit gedaan hebben en we raden iedereen aan dit te doen heel goed!!! Efgaristo

3. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Kade 10

Els

We hebben heerlijk gegeten gisteren 2e Paasdag zo lekker weer. En zo attent we kregen een tafel op mijn favoriete plekje geweldig!!
    Asperges, zo heb ze nog nooit gegeten.
    Het was allemaal geweldig, dank jullie wel.
    Tot ziens maar weer.

Bert & Els