• Lid sinds 13 december 2010

De Schans

Geffen

De Schans

Geffen

Els heeft nog geen foto toegevoegd

1. Els's profielfoto

Els

Vanavond heerlijk gegeten, waren mensen bij die jullie nog niet kenden en ook zij zijn het met ons eens: heerlijk eten en drinken voor een meer dan redelijke prijs. Kok luisterde goed naar onze mannen, wilden graag biefstukje csi, en na uitleg van hen, kregen ze precies wat ze wilden. Top! Kids hebben zich nadat ze hun buikje vol hadden prima vermaakt in de speelruimte. Kortom, het was weer top! Laura en personeel: dank voor de goede zorgen.

2. Els's profielfoto
    Nederlands Geffen

Heerlijk gegeten in een supergezellige en uitnodigende omgeving. Bijzonder vriendelijk personeel, er is voor elk wat wils. Leuk de kinderspeelkamer waar de kids gezellig kunnen spelen.
    Kortom, wat een variatie, van voorafjes tot toetje, keus te over!
    Wij komen gauw weer!

3. Els's profielfoto
    Nederlands Geffen

vandaag hier met 6 personen heerlijk gegeten, lekker soepje, keuze genoeg uit allerlei voorgerechten, daarna een heerlijke mosselpan (schoonmoeder zelfs 2) genuttigd. Vlees en vis van de bakplaat, keus te over. Heerlijke witlof met ham en kaas uit de oven, jummie. Dan de toetjes: je weet niet wat je moet kiezen, zoveel keus, wow. Drank keuze te over, alles heel netjes, schoon, personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam, kortom Laura een dikke 10 voor jou en je crew! Tot gauw!

4. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Els

Vanavond voor de eerste keer, maar zeker niet voor de laatste keer gegeten. Wat een ambiance, ruim opgezet, ontzettend vriendelijk personeel, hartverwarmende ontvangst door de directie, heerlijk eten, kortom: het was helemaal TOP! Wij komen dan ook zeer zeker graag terug!

5. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor De 3 Rheeën

Gisteravond met 5 personen heerlijk gegeten bij dit restaurant. Zelf had ik als voorgerecht gerookte paling op toast, hoofdgerecht een visgerecht en toetje was ijs met ananas. 2 soorten warme groenten, salade, 2 soorten aardappelen. Mijn schoonmoeder is behoorlijk kritisch aangelegd, maar zij vertelde mij te hebben GENOTEN. En als zij dat zegt, wil dat heel wat zeggen. Zelf hebben wij dat ook gedaan, dus wij vinden dit restaurant een aanrader! Prijs/kwaliteit verhouding is buitengewoon goed!