• Lid sinds 15 februari 2013

De Bourgondiër Catering

Ede

Elly heeft nog geen foto toegevoegd

1. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor De Bourgondiër Catering

We komen er regelmatig maar vinden het veel minder goed geregeld dan op de oude locatie. te weinig personeel, veel fouten, als je voor 16.00 uur een hamburger Bourgondier eet betaal je € 7,50 (inclusief brood), maar na € 16.00 betaald je € 14,95 (inclusief friet). Zo is het met veel gerechten. 2x meegemaakt dat als we friet halen, de prijs niet klopt. Rond etenstijd erg lang wachten, nu is het zo dat er nog een snackbar zit, dus als we zien dat het druk is, gaan we niet eens meer naar de Bourgondiër. Een hapje eten daar, 2x verkeerde wijn (zoet i.p.v. droog). Afspraken worden niet nagekomen (vraag na 16.00 uur: mag ik bij uitzondering een gerecht van de lunchkaart omdat ik i.v.m. medicatie niet veel kan eten en ik het dan jammer vind om € 14,95 uit te geven) wordt na overleg goedgekeurd. Maar als je dan gaat betalen berekenen ze toch € 14,95 omdat het gerecht even groot zou zijn!?!
    Nou, voor mij is de lol er wel af. Gelukkig zijn er nog veel meer locaties is Ede!
    Mijn inziens willen ze met zo min mogelijk kosten zoveel mogelijk geld binnenhalen.
    Nou, als ze zo doorgaan dan lukt dat volgens mij niet.

4,5