• Lid sinds 14 augustus 2011

HCR Taverne

Twello

De Brugwachter

Apeldoorn

Ellen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor De Brugwachter

Ellen

Heerlijk gegeten, maar of de prijs/ kwaliteit verhouding echt klopt ? Ik denk van niet, heb het idee dat ze denken heel wat te zijn alleen viel dat ons tegen. Verder vonden wij het uiterst vreemd dat als je een glas wijn besteld, er dan gelijk een hele fles op tafel wordt gezet. De fles zit vol maar is al wel open??? Wat doen ze met al die restjes wijn . Het is wel zo dat kijken hoeveel er uit de fles is en dat betaal je. Ik vind dat alles behalve hygienisch. En een amuse met KLM bestek ?? Dat komt raar goedkoop over. Personeel was vriendelijk

5,9
  2. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Bij de Gebroeders

Gisteravond wezen eten met 6 volwassen en 2 kinderen. En het viel vies tegen. De bediening had duidelijk een goede leiding nodig en die ontbrak. Als je een koffie van de gebroeders besteld (volgens de kaart een aangeklede koffie) dan moeten ze niet eerst de aankleding op tafel zetten en dat je na een 10 minuten wachten zelf nog om de koffie moet vragen. Daarbij kwam dat delen van het hoofd gerecht nog gewoon op tafel stonden. Het eten zelf viel ook tegen. Als je vraagt om een varkenhaasje met de saus apart en je krijgt de saus er gewoon over heen dan vraag ik me toch echt af wat ze daar niet aan begrepen hebben. De varkenshaas was trouwens ook erg droog.

3. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor HCR Taverne

Gisteravond in de Taverne gegeten. En ik moet zeggen het was heerlijk! Heerlijk vis voorgerecht en een prachtige opmaak van de borden. Als hoofdgerecht vlees, super zacht heerlijk ook hier weer een mooi bord zelfs het kaas plankje zag er voortreffelijk uit. Gewoon weg hebben wij een gezellige avond gehad met lekker eten en drinken.