• Lid sinds 22 november 2016

De Croyse Hoeve

Aarle-Rixtel

Ellen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Slechte service! Gisteren met mijn moeder en zus gegeten bij de Croyse Hoeve in Aarle-Rixtel omdat mijn moeder jarig was. Toen het hoofdgerecht op tafel kwam waren we alle 3 aangenaam verrast want het zag er allemaal superlekker uit, tot ik 3 hapjes van mijn schnitzel op had en ik ineens zo'n vies stuk schnitzel in mijn mond had dat ik deze gewoon heb uit moeten spugen. De jongeman van de bediening kwam nadat mijn moeder en zus hun bordje leeg hadden vragen of het allemaal lekker was geweest, waarop ik antwoorde: "Nou als ik eerlijk ben niet, je ziet het, de schnitzel ligt er nog".. Er werd helemaal niets gedaan! Het enige wat er werd gezegd was; oh vervelend.. Ook nadat we naar de kassa gingen om af te rekenen werd ons gevraagd of alles naar wens was geweest, waarop ik ook weer eerlijk aangaf dat het me heel erg tegengevallen was. Ook daar werd alleen gereageerd met: "Oh dat is vervelend, we zullen het doorgeven aan de keuken." Ik vond dit echt niet netjes zoals zij dit voor hun gevoel "oploste".. Hopelijk wordt er iets met deze review gedaan!