• Lid sinds 29 februari 2016

The Happiness Kitchen

De Lach

De Oude Rechtbank

Eindhoven

Elizabeth heeft nog geen foto toegevoegd

1. Elizabeth's profielfoto
    Elizabeth heeft een recensie geschreven voor The Happiness Kitchen

Prima en lekker eten, prijs/kwaliteit minder.

6,5
  2. Elizabeth's profielfoto
    Elizabeth heeft een recensie geschreven voor De Lach

Heerlijk en persoonlijk zoals altijd. Een van de beste restaurants van Eindhoven als je het mij vraagt. Bedankt voor de geweldige avond!

3. Elizabeth's profielfoto
    Elizabeth heeft een recensie geschreven voor De Oude Rechtbank

Zojuist bij de oude rechtbank binnen gelopen om een drankje te doen. Bij de deur stond een bord: "Eten en drinken, hier naar binnen".
    Toen we gingen zitten kwam er niemand, dus besloot ik even naar de bar te lopen om het menu te vragen. In plaats van een net antwoord, vertelde de barmedewerker me letterlijk op een ongelooflijk botte manier: "Ik heb geen menukaart of drinken voor je.. Er is hier een besloten feest!" Duidelijk dus dat we niet welkom waren.. Ik vroeg de barmedewerker of hij dan bij de ingang even een bord neer wilde zetten waarop dat duidelijk werd, omdat wij ons van geen kwaad bewust waren. Wederom kreeg ik een bot antwoord waaruit bleek dat het hem niets kon schelen. Ik voelde me hier redelijk opgelaten door, ik heb oprecht nog nooit zoiets onbeschofts meegemaakt in een zaak. Ik vroeg de man in kwestie daarom of hij dit de volgende keer wellicht wat beleefder/aardiger kon brengen, waarop hij een raar gezicht trok. Ik merkte dat de klant hier totaal geen koning is, dus besloot de eer aan mijzelf te houden en samen met mijn vriend te vertrekken..

Kortom: nog nooit zo onbeschoft behandeld. Niet eens gegeten of gedronken, zal ook nooit gaan gebeuren. Jammer, het mooie decor en de warme uitstraling stroken totaal niet met de gang van zaken.