• Lid sinds 3 augustus 2013

Stadsrestaurant

Valkenburg

Elise Westerveld heeft nog geen foto toegevoegd

1. Elise Westerveld's profielfoto
    Elise Westerveld heeft een recensie geschreven voor Stadsrestaurant

Eens maar nooit meer. Het eten was prima, maar de bediening ronduit een aanfluiting, en totaal niet geinteresseerd in klanten en hun vragen/wensen. Toen wij 's middags binnenkwamen om te kijken of we er 's avonds met 10 personen konden eten, stond een voorbeeld van het menu op een standaard bij de ingang. Wij bekeken dit menu, en stelden er een vraag over. Menu werd afgepakt, en kortaf gezegd dat het een verouderd menu was.....Toch voor de avond afgesproken, omdat de tuin een plaatje was om te zien, zeer gezellig. Bij het avondeten vielen toch een paar zaken op. Ik had cola zonder prik. Dit gemeldt, en er zou naar gekeken worden. Na nogeens vragen werd er 15 min later een nieuw glas cola gebracht, wederom zonder prik. Meteen gezegd, en toen maar sinas besteld. Toen na nog eens vragen een glas sinas uiteindelijk kwam, zag ik al meteen dat er geen prik in zat. En dat was ook zo. Wederom meegegeven. Uiteindelijk na 40 minuten....nog een keer gevraagd, en toen kwam er eindelijk een glas met prik erin. Diverse keren zeggen ze toe dat ze ermee aan de slag gaan, of schuiven het door naar een andere collega die gaat komen....Uit zichzelf komen ze niet. Ook werden de patatjes pas gebracht toen de borden leeg waren. Ook hier een paar keer gevraagd, en uiteindelijk kwamen ze te laat. Met excuus dat de keuken het niet goed had gedaan. Maar personeel is zelf niet betrokken om erachter aan te gaan. Terwijl de tafel nog vol stond met alles viezen borden, etc, werden de toetjes voor de kinderen al gebracht, en werd ons niet gevraagd of wij ook iets wilden. De vieze boel bleef gewoon tijdje staan. Ik heb me die avond er erg vervelend van gevoeld, ook omdat de gezichten van personeel eerder geirriteerd stonden, dan dat ze de instelling hebben om de klanten goed te verzorgen, en het naar de zin te maken. Daar ligt wat mij betreft nog een een hoop te behalen. Zeker als ik vergelijkbare verhalen op deze site lees.