• Lid sinds 2 januari 2019

Beoordelingen

1. Eetlokaal Zaartje

Heerlen
Nieuwe recensie

Eleonora merad heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Eleonora merad's profielfoto
    Eleonora merad heeft gereageerd op een recensie van Eetlokaal Zaartje

Wat kan er mis gaan aan een simpele uitsmijter ??
    Moet je van iemand anders deze recensie schrijven?
    Totaal niet herkenbaar dit en mocht er iets niet oke zijn dan krijg je meteen Iets anders want dat is de service bij Zaartje , het is gewoon triest dat Iedereen maar kan schrijven wat ze willen op deze site , of ze nu geweest zijn of niet Gianna ?? Wie ben jii ? Kan niks vinden onder jouw naam , misschien wil je bellen met ons en kunnen we persoonlijk wat voor je betekenen , we horen graag van je , liefs Zaartje

2. Eleonora merad's profielfoto
    Eleonora merad heeft gereageerd op een recensie van Eetlokaal Zaartje

Zielig als je gewoon op een vol terras niet ff kunt wachten , niemand had hier problemen mee maar er zijn altijd mensen die dingen gaan verzinnen , wat een onzin recencie het is zo triest dat iedereen maar kan schrijven wat hij wil zonder te weten wat wel of niet de waarheid is .

3. Eleonora merad's profielfoto
    Eleonora merad vindt de recensie door Jos voor Eetlokaal Zaartje niet leuk

Cappocino werd koud geserveerd en de koffie zonder melk. Na lange tijd wachten zijn we zelf de melk binnen gaan halen.

Ongeïnteresseerd personeel die niet spontaan op ons afkwamen. Hebben zelf moeten roepen. Toen we binnen gingen afrekenen was bij de 1e keer het bedrag te hoog wat we moesten betalen. De tweede.
    Keer was het bedrag te laag en bij de 3e keer klopte het.

Geen aanrader.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  4. Eleonora merad's profielfoto
    Eleonora merad vindt Eetlokaal Zaartje leuk

Eleonora merad

5. Eleonora merad's profielfoto
    Eleonora merad vindt de recensie door Rb voor Eetlokaal Zaartje niet leuk

Eten was goed voor die prijs maar personeel liep niet over van vriendelijkheid en toen ik vroeg om koffie ipv een toetje was dat absoluut niet mogelijk volgens de baas. Ook niet als ik bij betaalde want de koffie hoorde niet bij het menu.
    Heb al vele restaurants bezocht maar dit nog nooit meegemaakt. Geen volgend bezoek meer voor mij.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  6. Eleonora merad's profielfoto
    Eleonora merad vindt de recensie door Mandy voor Eetlokaal Zaartje niet leuk

Wij zijn met 4 personen hier geweest. We hadden ons drinken besteld, echter nooit geserveerd… Wij hebben 50 minuten moeten wachten. We hadden al 2× aangegeven dat we nog niets hadden gekregen, waarop de serveerster 2× zei: "Jaaa, het komt eraan". Vervolgens de man achter de bar aangesproken of het mogelijk was om überhaupt (nog) iets te bestellen qua eten. Waarop de man achter de bar zei: "Het is druk. En mocht je iets willen eten verzoek ik je vriendelijk ergens anders te gaan eten". Uitermate teleurstellend. Andere klanten kregen dit ook mee. En zo druk was het zeker niet(!). Klant onvriendelijk… Ik zou hier dus nooit meer gaan eten.

1 positieve stem1 negatieve stem