El Charro heeft nog geen foto toegevoegd

1. El Charro's profielfoto
    El Charro heeft gereageerd op een recensie van El Charro

Hallo Willem, wel heel grappig dat jij een uur moest wachten voor de 1e drankjes? Ik heb zelf namelijk jullie drankjes gelijk opgenomen en ondanks we personeel tekort kwamen die dag deden wij en het personeel ons stinkende best Maargoed dan krijg je een tafel zoals jullie die dan nergens mee tevreden was en dan kunnen wij ook weinig goeds doen in jullie ogen! Anyway, de eerste tijd wil jij niet komen maar zulke personen hoef ik dan liever niet meer in mijn restaurant te hebben! Want jullie weten dat het altijd goed was bij ons en gelukkig nu nog, maar die dagen kun je er soms tussen krijgen als je niet elke dag voldoende personeel hebt om in te plannen!

& normaal zal ik nooit reageren maar dit vind ik wel heel jammer ons eerst af te kraken en daarna nog wel een keer langs willen komen!

Groet, Maria | eigenaresse El Charro

2. El Charro's profielfoto
    El Charro vindt de recensie door Inge Hoenderboom voor El Charro leuk

Inge Hoenderboom

Jammer dat Maria in de toekomst niet of weinig meer te zien is!!
    Wat een geweldige vrouw!! Het gezicht van het restaurant. Super gastvrij en klantvriendelijk is ze. Wij wensen haar en haar man alle goeds en geluk met hun 3 kindjes/dochters. Ik zal haar missen maar blijf natuurlijk bij jullie komen!!

3. El Charro's profielfoto
    El Charro heeft gereageerd op een recensie van El Charro

Beste Maria, onze houten planken voldoen zeer zeker aan de hygiëne normen, anders hadden we het niet op steakplanken geserveerd! Dit doen we ook al een hele poos in Haaksbergen en meerdere horecazaken doen dat ook! Nooit klachten over gehad, echter kan het zijn dat u uw steak op een bord wilt hebben en dat kan natuurlijk ook. Maar om het op deze manier naar buiten te treden is wel jammer!De serveerster bevestigde dit om heisa en meer klachten te voorkomen, want de rest van de gasten kreeg het ook mee en die vonden het zelfs onredelijk hoe het eraan toe ging. We hebben genoeg borden (verschillende zelfs speciaal voor vis, vlees en Mexicaanse gerechten)
    Als u de moeite had genomen om in ons open keuken te kijken, had u dat ook kunnen zien!
    Ik als eigenaar en mijn collega’s zullen de gezondheid of wat dan ook van de gasten nooit in het geding brengen!
    We werken volgens de HACCP hygiëne programma’s en dat zal ook nooit ter sprake komen, daarom ook mijn reactie op uw recensie, wat ik normaal gesproken niet zo snel zou doen!
    Daarom vind ik uw reactie ook heel erg jammer en ongegrond eerlijk gezegd.
    Mvg,
    Simon Cetiner

4. El Charro's profielfoto
    El Charro heeft gereageerd op een recensie van El Charro

Ook voor de Cinemenu? als je al vaker bent geweest en door een keer dat er wat tegen zit zo slecht naar gememoreerd wordt en smoesjes en eerlijkheid bij genoemd wordt vind ik het heel jammer! Ik geef mijn mening hoe het hoort en je hoeft er natuurlijk niet mee eens te zijn! Verder wens ik je heel veel succes

5. El Charro's profielfoto
    El Charro heeft gereageerd op een recensie van El Charro

Beste mandy, jammer dat je het zo hebt ervaren als een smoesje. Dat was niet de bedoeling, ik zei dat de zalm rosé vanbinnen hoort te zijn en dat we daar voorzichtig mee zijn, als je het een beetje te lang doorbakt, te droog wordt! We proberen altijd zo eerlijk mogelijk te zijn en coulant. En dat zijn geen smoesjes! Voor de Cinemenu moet er gereserveerd worden, daar zijn we jullie ook mee tegemoet gekomen! Jammer om te horen dat we niet eerlijk zijn of smoesjes verzinnen. Mvg, Simon Cetiner