• Lid sinds 27 december 2012

De Raadskelder

Roermond

De Gelegenheid

Roermond

EG heeft nog geen foto toegevoegd

1. EG's profielfoto
    EG heeft een recensie geschreven voor De Gelegenheid

EG

Gisteravond hebben wij ter ere van mijn moeders verjaardag bij De Gelegenheid gegeten. We hebben gekozen voor het 3-gangen (voor/tussen/hoofd) verrassingsmenu waarbij rekening wordt gehouden met dieetwensen en allergieën.

Bij ontvangst kregen we een soort kletskop met de smaak van sesam op een stukje, erg leuk om meteen iets te knabbelen te krijgen. Hierna volgde een amuse, een glaasje met ingelegde komkommer in sushi-azijn met een espuma van mojito en een schoteltje waarin nog een amuse zat (onder andere met een klein cakeje van zwarte olijf).

Als voorgerecht kregen we kortgeschroeide tonijn met een lekkere salade, rode bietencrème en rode bietenzand. Als tussengerecht kregen we snoekbaars en scampi's met onder andere risotto en een jus van spinazie, vadovan en kataifi. Als hoofdgerecht hadden we lam. Dit was allemaal zéér smakelijk, we hebben erg genoten!

De service was ook top, Inge is een leuke gastvrouw en Peter een goede chef!

Het enige minpuntje vond ik dat er vlak voor openingstijd nog werd gerookt wat duidelijk te ruiken was bij binnenkomst, wat voor niet-rokers als onprettig kan worden ervaren.

2. EG's profielfoto
    EG heeft een recensie geschreven voor De Raadskelder

Laatst op een zondagavond gegeten met een vriendin bij De Raadskelder.
    We hadden het vouchers van het Wowdeal menu en kregen 4 gangen.
    Niks te klagen over het eten, dit was perfect.
    Degene die ons bediende die avond vond ik té stijf. Ze verwelkomde ons voordat ze ons een aperitief vroeg en wenste ons een prettige avond op een zeer stijve, te formele manier.
    De uitleg van de gerechten waren zeer haperig, en bij mijn cappuccino kreeg ik een vierkant uitgedroogd koekje waarvan een hoekje af was gebroken, zeer slordig, en deze natuurlijk niet aangeraakt.

Soms iet wat lang met lege glazen gezeten en erg lang op wat brood moeten wachten, we hebben halverwege ons voorgerecht gewacht op ons brood waarvan ons 2 maal verteld is dat het in de oven zat (dat weet ik na 1x vertellen ook wel.)

Al met al een prima avond gehad en we komen zeker terug.