• Lid sinds 7 december 2018

Geleen
Nieuwe recensie

Activiteiten

1. Eethuis Saté Indonesia's profielfoto
    Eethuis Saté Indonesia heeft gereageerd op een recensie van Eethuis Saté Indonesia

Beste heer/mevrouw Jennissen,

Bedankt voor uw feedback. Uit uw recensie merk ik op dat uw ervaring bij Eethuis Saté Indonesia niet naar wens is geweest. Dat vinden wij ontzettend jammer om te horen. Graag komen wij met u in contact om de details van uw reservering en bestelling te bespreken. Zou u ons bij gelegenheid even willen bellen of mailen?

Met vriendelijke groet,

5. Eethuis Saté Indonesia's profielfoto
  6. Eethuis Saté Indonesia's profielfoto
  7. Eethuis Saté Indonesia's profielfoto

Beste Sonja,

Hartelijk bedankt voor jouw recensie op Eet.nu. Wij als Saté Indonesia zijn eigenlijk verbaasd en geschrokken dat je jouw bezoek zo hebt ervaren. Op onze Facebook-pagina krijgen we echter enkel positieve en enthousiaste reacties: https://m.facebook.com/eethuissateindonesia/activity_feed/?type=recommendation&ref=bookmarks.

Aan de hand van je beoordeling krijgen we op elk vlak een “1”, dus werkelijk alles moet even slecht zijn geweest. Qua prijs hanteren wij in ons restaurant een marktconforme prijs voor eten en drinken. Al het eten dat wij serveren wordt vers bereid. Doordat wij pas zijn begonnen met onze zaak en werken met nieuw personeel kan de wachttijd hierdoor soms langer zijn dan gemiddeld. Wij zijn hier ons van bewust en werken eraan om dat te verbeteren. Wat betreft de Hygiëne wordt de keuken en het restaurant dagelijks schoongemaakt.

Kortom wij zijn verrast door jouw recensie We komen graag met je in contact om de details van jouw ervaring te bespreken. Onze deur staat in elk geval altijd open...

Met vriendelijke groet,

Team Eethuis Saté Indonesia