Activiteiten van Eeterij Iets Anders

1. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor de positieve woorden Danielle. We vinden dit erg leuk om te lezen! Fijn dat we jullie weer konden ontvangen.

2. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat ontzettend leuk om te horen dat je voor een tweede keer hebt afgehaald bij ons! Dat doet ons goed. En natuurlijk fijn dat het zo goed smaakt!

Bedankt voor je steun!

3. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Hoi Mark,

Wat leuk om te horen dat jullie bij ons een bestelling hebben geplaatst! We vinden het fijn om te horen dat het gesmaakt heeft!

Bedankt voor jullie steun.

4. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt Serge, dat horen we graag! Voor ons is het altijd een feestje wanneer je er bent. Graag tot snel!

5. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Petra,

Bedankt voor je recensie. We zullen je feedback over de mayonaise meenemen. Wel fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten. Graag tot de volgende keer!

6. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Vielen Dank für die Bewertung und wir hoffen Sie bald zu sehen!

Team Iets Anders

7. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor je mooie recensie Danielle! Leuk dat jullie er weer waren en dat jullie hebben genoten van ons valentijnsmenu. Graag tot de volgende keer bij Eeterij Iets Anders!

Team Iets Anders

8. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten Piet! We vinden het fijn om te horen dat je lekker hebt gegeten.

9. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor het achterlaten van de recensie Imanse. we vinden het fijn om te horen dat je lekker hebt gegeten bij ons. Daar doen we het voor!

10. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten Tiny. We vinden het fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten bij ons. Bedankt voor de complimenten en we nemen je feedbackpuntje mee wat betreft de groene saus.

11. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat leuk dat jullie bij ons zijn komen eten Jan en Hanna! We vinden het fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten. Bedankt voor de complimenten.

12. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor de positieve woorden Jan!

13. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten Marjosse. Bedankt voor de complimenten!

14. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Wilfried,

Bedankt voor het achterlaten van de uitgebreide recensie. We vinden het fijn om te horen dat je zo'n fijne avond hebt gehad. Bedankt voor de positieve woorden en we zien je graag een keer terug.

15. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Twan,

Wat leuk dat je met kerst bij ons bent komen eten! We vinden het fijn om te horen dat je een heerlijke avond hebt gehad. Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

16. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Tom,

Bedankt voor het achterlaten van de recensie. Wat leuk dat jullie bij ons zijn komen eten. We nemen de feedback mee wat betreft de frietjes en zien je graag een keer terug.

17. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Carla,

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten. Bedankt voor de complimenten over onze locatie, de bediening en het eten.

18. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Hee Jacqueline!

Dankjewel voor deze mooie waardering op Eet.nu.
    Dat doet ons erg goed! Ook goed om te lezen dat jullie verrast waren door onze kaart/gerechten. We heten ook niks voor niks Eeterij Iets Anders. 😉

Hopelijk tot snel,

19. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Dag Anja,

Dankjewel voor je complimenten over ons restaurant.
    We zullen dit ook zeker doorgeven aan onze collega's.

Hopelijk zien wij je snel weer.
    Groetjes,

Oudere updates