Activiteiten van Eeterij Iets Anders

1. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor de leuke woorden Martin! Graag tot ziens.

2. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat leuk dat je weer bij ons bent komen eten Margit. Bedankt voor de lieve woorden en we zien je graag een keer terug.

3. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor de positieve woorden Carl. Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

4. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor het achterlaten van de recensie Wim. We vinden het fijn om te horen dat je heerlijk hebt gegeten. Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

5. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten Chantal! Bedankt oor de leuke woorden en net 'Iets Anders' daar houden wij van. ;)

We zien je graag een keer terug.

6. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor het achterlaten van de uitgebreide recensie Petra. We vinden het fijn om te horen dat je heerlijk hebt gegeten. Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

7. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten Tristan. We vinden het fijn om te horen dat je heerlijk hebt gegeten. We nemen de feedback mee wat betreft de bediening en hopen je in de toekomst nog een keer te mogen ontvangen.

8. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Rene,

Dankjewel voor je recensie en goed om te lezen dat je hebt genoten. Graag weer tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Team Eeterij Iets Anders

9. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Dear Alf,

Thank you for your review and hope to see you again at our restaurant!

Kind regards,

10. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat een onwijs mooi cijfer Ellemieke. Bedankt voor de complimenten en we vonden het leuk om je weer te kunnen ontvangen!

Graag tot ziens.

11. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat fijn om te horen dat je heerlijk hebt gegeten Anita! Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

12. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor het onwijs mooie cijfer en de positieve woorden Ton! We vinden het fijn dat we je weer konden ontvangen.

We zien je graag weer een keer terug.

13. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat fijn dat we jullie weer konden ontvangen he Piet! We nemen de feedback mee wat betreft te kaart en zien je graag een keer terug.

14. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor het onwijs mooie cijfer Stefan! Leuk dat jullie bij ons zijn komen eten.

15. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat leuk dat jullie bij ons zijn komen eten! Bedankt voor de positieve woorden en graag tot ziens!

Meer updates