• Lid sinds 16 mei 2010

Eeterij Iets Anders heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Vielen Dank für die Bewertung und wir hoffen Sie bald zu sehen!

Team Iets Anders

2. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor je mooie recensie Danielle! Leuk dat jullie er weer waren en dat jullie hebben genoten van ons valentijnsmenu. Graag tot de volgende keer bij Eeterij Iets Anders!

Groeten,
    Team Iets Anders

3. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten Piet! We vinden het fijn om te horen dat je lekker hebt gegeten.

4. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor het achterlaten van de recensie Imanse. we vinden het fijn om te horen dat je lekker hebt gegeten bij ons. Daar doen we het voor!

5. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten Tiny. We vinden het fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten bij ons. Bedankt voor de complimenten en we nemen je feedbackpuntje mee wat betreft de groene saus.

6. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat leuk dat jullie bij ons zijn komen eten Jan en Hanna! We vinden het fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten. Bedankt voor de complimenten.

7. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor de positieve woorden Jan!

8. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten Marjosse. Bedankt voor de complimenten!

9. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Wilfried,

Bedankt voor het achterlaten van de uitgebreide recensie. We vinden het fijn om te horen dat je zo'n fijne avond hebt gehad. Bedankt voor de positieve woorden en we zien je graag een keer terug.

10. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Twan,

Wat leuk dat je met kerst bij ons bent komen eten! We vinden het fijn om te horen dat je een heerlijke avond hebt gehad. Bedankt voor de complimenten en we zien je graag een keer terug.

11. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Tom,

Bedankt voor het achterlaten van de recensie. Wat leuk dat jullie bij ons zijn komen eten. We nemen de feedback mee wat betreft de frietjes en zien je graag een keer terug.

12. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Carla,

Wat leuk dat je bij ons bent komen eten. Bedankt voor de complimenten over onze locatie, de bediening en het eten.

13. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Hee Jacqueline!

Dankjewel voor deze mooie waardering op Eet.nu.
    Dat doet ons erg goed! Ook goed om te lezen dat jullie verrast waren door onze kaart/gerechten. We heten ook niks voor niks Eeterij Iets Anders. 😉

Hopelijk tot snel,

14. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Dag Anja,

Dankjewel voor je complimenten over ons restaurant.
    We zullen dit ook zeker doorgeven aan onze collega's.

Hopelijk zien wij je snel weer.
    Team Eeterij Iets Anders

15. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Hee Gosia,

Wat leuk dat je er weer was!
    Goed om te lezen dat ook deze keer weer geslaagd was.

We hopen jullie snel weer te zien bij ons.

16. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Renée,

Bedankt voor de positieve woorden en het onwijs mooie cijfer! We vinden het fijn om te horen dat het heerlijk was, zoals altijd!

17. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Stef,

Bedankt voor de leuke recensie. We vinden het fijn om te horen dat we aangenaam hebben kunnen verrassen! Dat horen we graag. Bedankt voor de complimenten en we zien je graag weer een keer terug.

18. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Carine,

Onwijs bedankt voor de 10! Je tovert een glimlach op ons gezicht. We vinden het fijn om te horen dat je zeer lekker hebt gegeten! Bedankt voor de complimenten en we zien je graag weer een keer terug.

19. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Wierts,

Bedankt voor het achterlaten van de recensie. We vinden het fijn om te horen dat je zeer goed en lekker hebt gegeten. Daar doen we het voor!

We willen je bedanken voor de complimenten en we zien je graag weer een keer terug.

20. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor het achterlaten van de recensie. We vinden het leuk om te horen dat jullie bij ons hebben gegeten. Bedankt voor de complimenten en we zien je graag weer een keer terug.

21. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Rene,

Wat een hoog cijfer! We vinden het fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten en dat de bediening uitstekend was.

Bedankt voor de lieve woorden en we zien jullie graag weer een keer terug.

22. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat een lieve woorden! We vinden het fijn om te horen dat je weer heerlijk hebt gegeten bij ons Sonja. Daar doen we het voor! Bedankt voor alle complimenten en we zien je graag weer een keer terug.

23. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Bedankt voor het achterlaten van de recensie. We vinden het fijn om te horen dat het eten zeer goed was. Het kreeftmenu is een goede keuze he!

Zien we je binnenkort weer en keer terug?

24. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Aukje,

Wat fijn om te horen dat je heerlijk hebt gegeten. Daar doen we het voor!
    Ieder een eigen dessert is veel beter he? ;)

Zien we je binnenkort weer een keer terug?

25. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Nick,

Bedankt voor het onwijs mooie cijfer en de complimenten over het eten en de bediening.

We zien je graag weer een keer terug!

26. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Wat een mooi cijfer! We vinden het ontzettend fijn om te horen dat jullie een top avond hebben gehad. Daar doen we het voor!

Zien we je binnenkort weer een keer terug?

27. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Loos,

Bedankt voor het achterlaten van de recensie en de lieve complimenten. We zien je graag weer een keer terug.

28. Eeterij Iets Anders's profielfoto
    Eeterij Iets Anders heeft gereageerd op een recensie van Eeterij Iets Anders

Fijn om te horen dat het allemaal heeft gesmaakt.
    Hopelijk mogen we jullie binnenkort weer ontvangen!

Vriendelijke groeten van het hele team,

29. Eeterij Iets Anders's profielfoto

Beste Paul,
    Bedankt voor deze lovende woorden! Hopelijk tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Meer activiteiten