• Lid sinds 26 februari 2010

Leeuwarden

Eet & DrinkCafe De Herberg heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Eet & DrinkCafe De Herberg's profielfoto
    Eet & DrinkCafe De Herberg vindt de recensie door S.S.Fraiquin voor De Herberg niet leuk

S.S.Fraiquin

Reeds 3 jaar onze verjaardagen met kinderen en kleinkinderen 18 personen gevierd in de " Herberg " Nes Ameland. J.l 27 mei weer ons feestje dus tafel reserveren, de gastvrouw die ons feestje altijd tot een succes maakte, was in haar vriendelijkheid totaal veranderd. Kende ons niet meer en een tafel reserveren kon om 17.30 uur verder geen mogelijkheid men zat vol. Na ons vertrek was het restaurant op 2 tafels na leeg.
    Ondanks asperge tijd vroeg ik als men dat ook op het menu hadden, bitsig kreeg ik te horen, dat hebben we niet meer. Dat hebben we zoveel verkocht dus niet meer, dan maar andere menu's besteld. De bediening en de gezelligheid, zo we dat kenden was helemaal zoek, door deze dame. Bediening overig personeel attent en voorkomend. Het gebodene van de menu's prima. Het gedrag van de uitbaatster is voor ons gedaald naar nul.
    Voor onze volgende feestjes zullen we naar een andere locatie zoeken, en die zijn er op Ameland genoeg. Jammer na zoveel goede ervaringen in al die jaren te moeten afhaken.

2. Eet & DrinkCafe De Herberg's profielfoto
    Eet & DrinkCafe De Herberg vindt De Herberg leuk
  3. Eet & DrinkCafe De Herberg's profielfoto
    Eet & DrinkCafe De Herberg heeft gereageerd op een recensie van De Herberg

Goedendag, dank voor uw recensie, maar toch willen wij u vermelden dat onze gebakken niet uit de frituur komen maar uit de koekenpan. We bakken ze graag krokant;) Graag tot ziens bij ons in de herberg!

4. Eet & DrinkCafe De Herberg's profielfoto
    Eet & DrinkCafe De Herberg heeft een recensie geschreven voor De Yserman

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, prijs-kwaliteitverhouding prima, gezellige sfeer, we voelden ons welkom met onze hondjes en gaan zeker weer eens terug als we in de buurt zijn.

5. Eet & DrinkCafe De Herberg's profielfoto
    Eet & DrinkCafe De Herberg heeft een recensie geschreven voor Bodega Manolitos

Afgelopen woensdag hier gegeten, we hadden een tafeltje gereserveerd en dat was nodig ook!

Zeer gastvrij, huiselijk en voortreffelijk eten, niet heel veel keus maar alles was super vers... zeer nette bediening!! Top tent...

6. Eet & DrinkCafe De Herberg's profielfoto
    Eet & DrinkCafe De Herberg heeft De Herberg toegevoegd als favoriet restaurant

De Herberg

Hét eetcafé van Nes! waar eten en drinken nog betaalbaar is!
    €€ -
    • Eetcafé