• Lid sinds 26 maart 2014
Van restaurant:

1. Eelco de smit's profielfoto
    Eelco de smit heeft gereageerd op een recensie van De Zakkendrager

Beste Wilma,

Wat vervelend dat uw ervaring nadat wij zoveel uitzonderingen hebben gemaakt voor u is tegengevallen. Wij werken zoals telefonisch uitgelegd met blokken door de drukte, u dreigde de reservering te annuleren als dat in uw geval gehandhaafd zou worden. Natuurlijk houden wij al onze gasten tevreden en heb ik met hoge uitzondering uw tijdsblok weggehaald. Onze keuken zit boven ons restaurant waardoor het eten met de gerechtenlift naar beneden komt. Daar passen helaas geen 8 grote borden in, waardoor dit na elkaar geserveerd wordt. Als u even aan mijn collega had gevraagd of er daadwerkelijk maar 1 toilet was dan had u meegekregen dat we er boven nogeens 2 hebben. Het toilet maken wij ieder uur grondig schoon, helaas kan het net zo zijn dat voordat wij komen het toilet niet netjes is achtergelaten, daarom hopen wij altijd op onze gasten die daar een melding over doen, zodat wij dit meteen kunnen oplossen. Ook daarvan heeft u zich niet laten horen. Wij vinden het nogmaals erg jammer, maar zullen helaas geen uitzonderingen meer doen door het onbegrip.

2. Eelco de smit's profielfoto
    Eelco de smit heeft een foto toegevoegd van De Zakkendrager