• Lid sinds 3 december 2011

Epe

Eefje188 heeft nog geen foto toegevoegd

1. Eefje188's profielfoto
    Eefje188 heeft een recensie geschreven voor Brasserie Dunnik

Ik ga hier vaak eten. Het eten is lekker en een goede prijs/kwaliteitverhouding. Niet duur en toch lekker eten. Verder valt het me hier altijd op dat de bediening erg vriendelijk is. Vooral de eigenaar benadert je echt als 'de klant is koning' en is erg gastvrij. Ook is het sfeervol ingericht en wat ik zelf soms wel prettig vind is dat het er over het algemeen vrij rustig is, het is geen groot en druk restaurant, lekker ontspannen dus. Als je in Zwolle uit eten wil, een aanrader!

2. Eefje188's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Eefje188's profielfoto
    Eefje188 heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Echt aan aanrader! Dit restaurant is enorm sfeervol. Het is helemaal ingericht in country en westernstijl. Het personeel loopt er ook bij verkleed als cowboys en ze zijn erg vriendelijk. Er hangt een gemoedelijke, vrolijke sfeer, heel feestelijk. Er wordt leuke muziek gedraaid en het eten is prima, er is genoeg keus en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het is een populair restaurant, dus ik raad je aan vooraf te reserveren. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Eefje188's profielfoto
    Eefje188 heeft een recensie geschreven voor De Stroopstok
    Pannenkoekenhuis Nunspeet

Ik heb nog nooit zo'n onvriendelijke bediening gehad als in dit restaurant. De oudere vrouw zei alleen het hoognodige en kwam heel onzeker aan de tafel staan, zonder iets te zeggen en liep dan weer weg. Ze vroeg ook helemaal niet of we nog wat wilden drinken of een nagerecht wilden. Gelukkig was de andere ober wel vriendelijk. De pannenkoeken waren echt heerlijk, maar het restaurant was op vrijdagavond helemaal leeg en dat komt echt door de onvriendelijke gastvrouw en de ouderwetse inrichting. Heel zonde, want anders was ik zeker nog eens terug gekomen.