1. Edwin en Marianne

2. Vriendelijk personeel,meters eten een echte aanrader. Keuze genoeg in verhouding tot het zusje hier maar 1 gerecht per ronden. Dit is niet erg wat de portie's zijn groter

3. Edwin en Marianne

4. Magic Bites menu is echt top. Keuze uit 70 kleine gerechten en voor de grote en kleine eter volop keus.

5. Geweest met vrienden, werd al moeilijk gedaan over het keuzemenu. We werden min of meer "verplicht" om het duurste menu te nemen a 34,00. De andere 3 gangen menu's waren alleen te bestellen per tafel. Uiteindelijk wel goed gekomen. Het vlees was niet goed gebakken, dit was bij 3 mensen het geval. Op zich goed eten, maar ik zou er persoonlijk geen 2e keer meer naar toe gaan.

6. Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk. Alleen zitplaatsen waren minder. Tafels te kort op elkaar.
    Wij hadden voor 3 personen een kleine tafel terwijl er 2 personen waren die een 4 persoonstafel kregen en die hadden nog geen eens gereserveerd. Dit is het enige minpuntje maar, wel een zeer belangrijk minpuntje.

7. Vanavond voor het eerst hier gegeten. We werden heel gastvrij ontvangen en het personeel was vriendelijk. Het eten was prima en vooral alles werd vers bereid. We gaan hier zeker een volgende keer terugkomen als we in de buurt zijn.

8. Gisteren voor de 3e keer in 1 maand tijd gegeten. Deze keer met 5 personen. We hebben wederom voor het 8 gangenmenu gekozen. Zelfs mijn vader was zeer te spreken wat hij gisteren allemaal op heeft daar doet hij anders in 3 keer uit eten over. Osman en zijn zoon waren wederom zeer gastvrij en namen ook echt de tijd om over alle gerechten iets te vertellen.

9. Vorige week voor het eerst gegeten bij Seven.
    Het was geweldig de spareribs die ik heb genomen waren zéér mals. Een echte aanrader qua prijs is het ook prima. Open keuken doet het altijd goed. Bediening vriendelijk en snel.