1. Eduard

17. Eduard

18. Eduard

19. Internationaal Veenendaal

20. Grieks Ede

Afgelopen vakantie heb ik met m'n gezin bij Rhodos gegeten. We kozen voor de griekse tapas, maar man wat is dat een aanrader! We kregen een speciale tapaskaart en mochten per "ronde" een aantal griekse gerechtjes uitkiezen. Een prachtige manier om van alles eens wat te proeven.

Er was meer dan genoeg keuze, ook voor onze zoon (7) was er voldoende. De bediening was erg vriendelijk en nam de tijd voor je. Tussen de rondes door hadden we niet het idee dat we moesten doorstampen of ruimte moesten maken zoals je soms wel eens meemaakt in restaurants. Er zat meer dan genoeg tijd tussen zodat we zowel van het eten als van elkaars aanwezigheid konden genieten. Het kwam allemaal heel ontspannen en gastvrij over.

De kwaliteit van de gerechtjes was ook top, ik zit nu heel hard te denken of ik nog wat negatiefs kan noemen. Maar dat lukt me gewoon niet. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat je op een gegeven moment voldoende hebt gegeten en een heleboel dingen niet kan proeven. Maar dat bewaren we voor de volgende keer.

Houd je van grieks eten, van lekker proeven en wil je lekker de tijd hebben met elkaar? Dan moet je zeker naar Rhodos gaan!

21. Eduard

De Shufu State is heropend! We zijn gisteren met ons gezin naar de Shufu State geweest. Maar wat een originele mix tussen een wereld- en een tapasrestaurant zeg! We waren blij verrast. Je wordt heerlijk aan tafel bedient met een ruime keuze aan proeverijen uit alle werelddelen. Wanneer je het belangrijk vind om in alle rust (zonder aan tijd gebonden te zijn) te kunnen genieten van elkaar tijdens een gezellige avond dan moet je zeker een keer naar de Shufu State gaan!

Toen we aan kwamen rijden viel het ons op dat het pand in oude staat hersteld was. We parkeerden de auto en liepen naar de ingang toe, eenmaal binnen was het duidelijk dat we in een nieuw restaurant binnen kwamen. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht waar we kort uitleg kregen over het concept. Gewoon lekker bij elkaar aan tafel blijven en via een tablet aangeven wat je zou willen proeven of drinken.

De bediening was lekker vlot en konden we alles aan vragen, natuurlijk loopt het allemaal nog niet zo gesmeerd, maar de eerste persoon bij wie alles perfect gaat moet ik nog ontmoeten haha. Ik vernam wel dat het soms wat gedoe was met de bonnetjes. Ik ben concept-ontwikkelaar dus bij mij gingen de radartjes meteen draaien in m'n hoofd, want waarom zou je alles in een mooi digitaal systeem stoppen, om uiteindelijk met kleine bonnetjes te moeten rondlopen. In mijn hoofd begon ik meteen na te denken hoe je zo'n proces ook digitaal zou kunnen optimaliseren maar werd al snel door mijn vrouw gecorrigeerd. Zij weet hoe het er soms aan toe kan gaan in mijn hoofd haha.

Goed… dus ik weer terug naar het hier en nu. We hebben overal wat van geproefd en het smaakte gewoon top. Nadeel vond ik wel dat op de tablet nog niet heel duidelijk was wat sommige dingen waren. Maar dat moet denk ik nog verder ingevuld worden. Aan tafel werd vertelt dat ze regelmatig een andere kaart zullen hebben, om op die manier met variatie te komen. Zo kan het maar zo zijn dat als we volgende maand gaan we kunnen kiezen uit hele andere proeverijtjes! Fantastisch natuurlijk, want dan is het elke keer weer nieuw! 👊
    Aan het einde van de avond werd natuurlijk gevraagd of het ons beviel, en of de keuze ruim genoeg was. En natuurlijk zijn er altijd wel dingen die je op de kaart had willen hebben, we zijn immers Nederlanders en iets te zeiken vinden zit in ons bloed. Maar ik vind het voornamelijk knap hoe je na zo'n brand uit de as weet te herrijzen en niet blijft hangen in het oude maar met een prachtig nieuw concept komt.

Als ik een hoed had had ik hem uit respect afgenomen. Aan alle mensen van Shufu State, mijn complimenten. Ik wens jullie alle succes, plezier, groei, creativiteit, liefde en positiviteit toe met jullie nieuwe avontuur.

22. Gezellig restaurant, gastvrije eigenaar en lekker eten. Ik denk dat dat de lading wel dekt wat betreft Amigos Roosendaal. We hebben hier nu al meerdere keren gegeten maar tot mijn schaamte nog steeds geen recensie geschreven.

Wat in een eerdere recensie staat over dat de eigenaar geïnteresseerd is in z'n gasten is helemaal waar. Sterker nog, ook al kom je pas een jaar later weer dan nog herkend hij je en weet hij nog het een en ander van de vorige keer. Qua gezelligheid voelt het gewoon alsof je thuis bent, lekker op je gemak genieten van elkaar, van lekker eten en lekker drinken.

Mocht iemand dus twijfelen waar hij/zij vanavond zou moeten eten. Als Amigos open is ... ik zou gaan!

23. Voor wie houdt van bediening die weinig zegt en uitlegt en geen plezier lijkt te hebben in hun werk. Van grote zalen waar zoveel mensen in gepropt worden. Van ossenhaas op de grill waar je doorheen kunt kijken en van slijmerige kip om te laten wokken. Van smakeloze carpaccio en biefstuk die niet helemaal vers smaakt. En van een receptioniste die alles weg lacht wanneer je er melding van maakt en daarna in het chinees met een collega gaat praten waar je bij staat. Dan moet je zeker een bezoekje brengen aan wereldrestaurant A17.

We zijn binnen een uur al vertrokken want het was werkelijk waar een aanfluiting en dat zeg ik niet gauw, toen we weer in de auto zaten hadden we nog trek. Maar na wat we geproefd en gezien hadden wisten we niet wat we nog konden eten. Ik denk dat wanneer ik die 80 euro had gebruikt als toiletpapier dat ik er meer voldoening uit had kunnen halen. Laten we het er op houden dat er nog genoeg verbeterpunten en dus kansen zijn. Heel netjes gezegd: Zelden een restaurant meegemaakt met zoveel kansen!

1,6
  24. Deze recensie had ik 10 maanden geleden al geschreven voor de Facebook pagina van dit restaurant, maar ik sta er nog steeds achter. Taste & Flavor is een leuk nieuw restaurant, mooi ruim van opzet en fantastisch uitzicht. De bediening is vriendelijk en heeft echt aandacht voor de gasten. Het eten was heerlijk, en ook wanneer er dingen misgaan (zoals er een avond was toen de stroom uitviel door wegwerkzaamheden) wordt er alles aan gedaan om de gast een goede avond te bezorgen. Het leuke van Taste and Flavor vind ik dat je overal op je gemak wat van kunt proeven.

We komen hier al van voordat het restaurant officieel open is, en we komen regelmatig terug met ons gezin om even te genieten. Ik kan Taste and Flavor van harte aanbevelen.

25. Afgelopen woensdag hebben we hier heerlijk gegeten. Mooi opgezet restaurant. Het gedeelte waar je eten kunt ophalen en laten maken is afgescheiden van de ruimte waar je gezellig kunt eten. Dat zorgt voor een gezellige sfeer. Wij zijn 's avonds geweest, dan zie je niet heel veel van buiten. Wat goed is, omdat het midden op een industrieterrein zit. Ik ben benieuwd hoe dit lijkt wanneer het overdag is, of de sfeer dan nog net zo knus is.

De kwaliteit van het eten is uitstekend, zelfs boven verwachting. Hoewel, degene die de pizza's bakt kon ik van elders dus ik wist van te voren dat de pizza gewoon goed zou zijn. Erg leuk ook dat je aan de ene kant een lopend buffet hebt en aan de andere kant er eten ter plekke bereid wordt. Ruime keuze, voor zowel vis- als vleesliefhebbers met gerechten van de hele wereld (roti, kebab, indisch, amerikaans, italiaans, noem maar op).

Wij waren met onze zoon, en ook voor kinderen heeft Eten & Co het goed voor elkaar. Wanneer je de trap opgaat heb je een aparte ruimte voor kinderen. Met allerlei spelletjes, een glijbaan en een echte bioscoop! Kinderen kunnen nergens heen behalve met de trap weer naar beneden. Er was geen toezicht bij, maar we hadden goed zicht op de trap en we vertrouwen ons zoontje dus dit was voor ons geen probleem.

Ik ben bang dat we weer een keer terug moeten gaan om weer wat nieuwe dingen te proeven. De keuze was zo groot. Maar terugkomen is zeker geen straf. Ik hoop dat ze dit niveau kunnen volhouden en blijven vernieuwen. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.

26. Eduard

27. Afgelopen maandag zijn we naar dit restaurant geweest ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw. We werden vriendelijk ontvangen en rondgeleid door het restaurant, zodat we wisten wat de bedoeling was. De kwaliteit van het eten vonden we zeer goed en het was ook erg lekker. De porties die je kreeg waren royaal te noemen en er was voor ieder wat wils.

Wat we wel een nadeel vonden was dat het restaurant erg krap was. De eilanden waar eten gehaald kunnen worden staan erg dicht op elkaar, waardoor bij veel drukte veel stromen mensen tegen elkaar in gingen. Het was aan één zijde zelfs zo dat je op een "weghelft" twee stromen mensen had. Een stroom stond in de rij naar links toe om van het warm buffet wat te halen, en de andere stroom ging naar rechts om pizza te laten bakken. Dit zorgde voor ongemakkelijke situaties, zeker ook omdat in je rug een rij bezig was naar de teppanyaki plaat te bewegen.

Al met al is er over de indeling van het restaurant, in onze ogen, niet heel goed nagedacht. Wat erg jammer is, omdat de rest van onze indruk zo goed is. We kunnen zelf niet heel erg tegen het hele hutje-mutje gevoel en zullen om die reden niet snel nog een keer komen.

6,1
  28. Hier een avondje wezen eten als afscheid van m'n collega's. Het restaurant zelf was niet heel sfeervol, had een beetje de uitstraling van een woning waar de afgelopen 40 jaar niets meer in ge-restyled is. Maar goed je moet zelf ook een stukje sfeer meebrengen natuurlijk. Het eten daarentegen was lekker en voldoende. Er was keuze tussen vlees en vis, er waren salades en lekkere sauzen. Je kon heerlijk op je gemak eten en drinken, niets op aan te merken. Eigenlijk voldeed het aan de verwachting die ik heb van een BBQ-restaurant van 29 euro pp all-in. Er was een grill en er was vlees.

Mocht ik een keer in de gelegenheid / buurt zijn zou ik er zeker nog een keer heen gaan.

29. Chinees-Indisch Ten boer

We komen hier tegenwoordig met enige regelmaat. Het restaurant is onlangs van binnen helemaal aangepakt, andere aankleding / andere meubels enzovoorts. Het is een flinke vooruitgang met hoe het was. Voorheen was het allemaal heel krap qua opzet, het voelt nu ruimtelijker.

Als je komt wokken krijg je eerst een voorafje van de grill, ik neem meestal een stukje biefstuk en dat is zeker aan te raden. Het vlees wordt gegrild op een goede gril en je krijgt er wat chilisaus naast. Het vlees krijgt door de grill een hele goede grillsmaak, zoals biefstuk in mijn ogen hoort te hebben. En die chili met het stukje sla ernaast maakt het helemaal af.

De keuze uit gerechten bij het buffet is meer dan voldoende, ook voorafjes is een hele brede keuze in te vinden. De woksauzen zijn ook lekker, hoewel de laatste keer het er op leek alsof er een andere saus gebruikt werd als voorheen (Zat wat minder smaak aan). Maar misschien dat ze er te weinig van gebruikt hadden, over het algemeen is het super dus het zal een momentopname zijn geweest. Toetjes zijn er ook volop, je kunt lekker zelf een ijsje samenstellen of een van de kleine gebakjes nemen.

Ik raad dit wokrestaurant van harte aan. Het heeft de juiste prijs/kwaliteitsverhouding, bediening is vriendelijk en het eten is smakelijk.

30. Toen ik met m'n vrouw naar the Night of the Proms ging zijn we hier wezen eten. Het is een gezellig, klein (soms een beetje krap) restaurantje die een gezellige sfeer uitademt. We werden hartelijk ontvangen en kregen een tafeltje toegewezen.

Het eten was als verwacht erg smakelijk, we hebben er heerlijk van genoten. Grappig detail vond ik dat er gratis WiFi te gebruiken was, en dat je eerst hun Facebook pagina moest liken voordat je toegang kreeg tot het netwerk. Slimme en leuke toepassing van techniek.

Het is dat we niet echt om de hoek wonen, anders waren een keer teruggekomen.

31. We werden hartelijk ontvangen in het restaurant, alles zag er nieuw uit alleen mistte het net een beetje sfeer. We zijn naar Dunia gegaan vanwege het feit dat er een Griekse kaart aan het menu toegevoegd was, en daar zijn we gek op. We namen lekker wat tzatziki vooraf wat heerlijk was, er zaten lekker gekruide broodjes bij en het werd geserveerd met een glimlach.

Het hoofdgerecht was alleen een beetje teleurstellend, maar dat kan ook komen omdat we een beetje verwend geraakt zijn na verloop van tijd. Het is natuurlijk een moment opname, maar voor ons zat er weinig smaak aan (behalve de smaak die vlees van nature heeft). Het was verder wel lekker, maar niet wat je zou verwachten van een grieks menu.

5,7
  32. Ik ben hier een tijd geleden wezen eten met m'n gezin, het was de eerste dag van onze vakantie. We houden erg van Grieks en kwamen dit restaurant tegen op eet.nu dus zijn we er maar een kijkje wezen nemen. We kwamen binnen en het restaurant was groter dan we dachten. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een plekje toegewezen in de buurt van de kinderhoek dus onze zoon was helemaal in z'n nopjes.

Toen het eten werd opgediend was het tijd om stil te zijn want het was erg smakelijk en een mooi begin van onze vakantie. Het hoofdgerecht was helemaal super. De ambiance van het restaurant tezamen met de rustige loungemuziek maakte dit etentje tot een erg prettige ervaring. Toen we klaar waren zaten we heerlijk loom aan tafel en hadden eigenlijk geen zin meer om naar ons vakantiepark te gaan.

Voor herhaling vatbaar, het was een blije verrassing.

33. Internationaal Roosendaal

Rond de Kerst waren we op familiebezoek in Roosendaal en zijn we lekker wezen eten bij dit restaurant. Op de site zag het er allemaal lekker uit, en het voordeel van een restaurant als deze is dat je van alles kunt proeven. Nou, dat hebben we dan ook gedaan!

We kwamen aan bij een kleine entree, toen we eenmaal boven aan waren gekomen viel m'n mond open van verbazing, zo groots was het opgezet. We moesten eerst in de rij bij de kassa, want betalen doe je vooraf en voor een bepaalde tijd. Dit hadden we gedaan en we kregen een mooi plekje en werden geholpen aan een kinderstoel.

In het midden van het restaurant staat het gedeelte waar je eten kunt halen, met een groot kookeiland en daar omheen allemaal gerechtjes die al klaar waren. Maar wat een keuze zeg! Van een simpel broodje hamburger, tot stukjes eendeborst, tournedos, zalm, pizza, wokgerechten, spruitjes, stamppot. Je kon het zo gek niet bedenken of het was er wel, je kunt er echt een "culinaire reis" maken.

En hoewel het heel groots was was het geen vreetschuur, het eten was van goede kwaliteit, de koks waren vriendelijk en stonden open voor een praatje en het was allemaal gewoon goed voor elkaar. Ik denk dat ik wel weet waar ik wat ga smikkelen als we weer eens op vakantie in Noord-Brabant zijn. Wat mij betreft kopieren ze de formule en openen ze in alle hoofdsteden van Nederland een vestiging.

34. Toen onze vakantie voorbij was reden we rond etenstijd over Groningen heen en bedachten onszelf om te gaan wokken. We kozen ervoor om een keer bij de Euroborg te gaan eten, dat ligt aan de rand van de ringweg dus het lag op de route.

Het is vanuit de parkeerplaats onder de Euroborg wel even zoeken naar het wokrestaurant, maar nadat we door een toevallige voorbijganger geholpen werden waren we op de juiste verdieping en zagen we het restaurant.

De Wok Euroborg ziet er gezellig uit en kent twee eetgedeeltes met in het midden het wok / grill gedeelte. We werden vriendelijk ontvangen en naar een plaats geleid, we waren met ons zoontje en kregen een mooie plek met ruimte voor onze kinderwagen, en de mevrouw die ons hielp ging ook direct een kinderstoel halen.

Bij dit restaurant zijn de bedrag all-inclusive (dus drinken is inbegrepen). Dat is best lekker omdat je dan gewoon ook een half glas kunt inschenken, soms heb je wel zin in bijvoorbeeld cassis maar is een heel glas ook weer teveel van het goede.

Ze hebben er wel een regeling dat alles wat je opschept of inschenkt dat je dat ook moet opmaken; doe je dat niet dan loop je de kans dat het eten of drinken dat weg gegooid wordt achteraf in rekening gebracht wordt. Dat vind ik persoonlijk een goede zaak, niets is zo erg als het verspillen van eten en drinken. En zeker in een wok of buffet restaurant zie je nog wel eens mensen met een bult eten op het bord waarvan ze achteraf een hoop weggooien omdat ze vol zitten.

Maar goed, het eten ... het eten was heerlijk. Het restaurant kent een warm buffet (met bami, nasi en dat soort fratsen) en een wok-gedeelte waarbij je een uitgebreide keuze aan gerechten hebt. Ook de bij- en nagerechten zijn uitgebreid en smaken erg goed.

Daarnaast is er nog een grill gedeelte, waarbij je in het achterhoofd moet houden dat je royale porties krijgt. Mijn vrouw besteld vaak dan een stukje zalm en een biefstukje, maar bij dit wok restaurant ligt dan meteen je bord ook vol. Waar natuurlijk absoluut niets op tegen is. Minpuntje is wel dat de biefstuk voor een deel nog rauw was, dus ik persoonlijk moest vragen om het wat langer door te bakken om het medium te krijgen. Maar goed, sommigen houden van half rauw dus die hebben hier niets te klagen.

Al met al is het ons heel goed bevallen en zijn voldaan weer vertrokken, we kregen bij vertrek een parkeerkaart zodat we weer gratis de garage uit konden rijden. Dus wat mij betreft verdient dit restaurant een ruime voldoende.

35. Toen we op vakantie waren in West-Brabant waren we iedere dag wel even in de buurt van Roosendaal, en omdat die dag op de Kade een evenement met wielrenners was zijn we bij Il Borsalino gaan eten. Ik ken dit restaurant van een paar jaar geleden, en toen beviel het ook erg goed. We zaten bij een deuropening dus konden alles buiten goed volgen, wat wel weer een extra dimensie gaf :)

Wat me opviel was dat de kaart aangepast was ten opzichte van de vorige keer, de keuze is een stuk beperkter waardoor het kiezen uiteindelijk ook weer makkelijker werd. Ik mistte wel de standaard smaken (zoals een Pizza Carbonara die ik vaak wel neem), maar dat dwong me wel om een keer wat anders te proberen. Wat ik eigenlijk best positief vond!

Ik bestelde een gevulde pizza met bolognese saus er overheen en mijn vrouw nam een bord met verschillende soorten pasta's. Het smaakte allemaal verrukkelijk en is zeker aan te raden. Het bord met de pasta's was goed heet dus bleef het lang warm / heet. Mijn vrouw had als oplossing een klein schoteltje waar ze dan de pasta oplegde die ze wou eten, zodat het wat kon afkoelen (anders had je de blaren op je lippen staan).

De bediening was heel erg vriendelijk, we kwamen er met onze kleine dreumes en dat was geen enkel probleem. Hij kreeg alle aandacht en zelfs een lekker stukje brood om op te knabbelen zodat hij zoet bleef.

Al met al wat het een hele goede ervaring, mochten we ooit weer eens in West-Brabant zijn en zin hebben in iets Italiaans zullen we zeker aan dit restaurant denken.

36. Omdat ik tijdens onze vakantie geen zin had in koken heb ik hier een keer shoarma gehaald. De laatste paar keren dat ik shoarma gehaald heb ergens vielen altijd tegen, vlees droog gebakken, patat altijd slap en vet, sla vergeeld enzovoorts. Ik begon bijna te denken dat shoarmazaken waren verleerd om eten te maken en de tegenwoordige norm iets was als "as het maar warm is".

Bodrum bewees het tegendeel!!

Ik had een mix menu (shoarma + sate) en de sate was zowaar lekker mals en de shoarma smaakte heerlijk. En zelfs de patat was knapperig!! Misschien heeft Bodrum het voordeel dat ik de voorgaande keren slechte ervaringen bij verschillende shoarmazaken heb gehad, maar ze weten wel hoe ze moeten bakken.

De bediening was heel vriendelijk, de zaak zag er netjes en verzorgd uit. Een aanrader dus!

37. Afgelopen vakantie ben ik hier met m'n gezin wezen eten, omdat we op het vakantiepark waar we verbleven er een folder over vonden. Het zag er wel heel gezellig uit en omdat we erg van grieks houden werd dit het eerste restaurantje dat we aandeden.

Toen we binnenkwamen werden we netjes naar onze plaats geleid, alleen toen we om een kinderstoel vroegen duurde het heel lang voor we hem kregen. Er kwam al iemand om de bestelling op te nemen, maar we wilden natuurlijk wel eerst zeker zijn dat onze zoon een plekje kreeg. Uiteindelijk kregen we een stoel, en we hielden het er maar op dat de werkdruk voor de ober even te hoog was op dat moment.

Uiteindelijk eten besteld, ik had een mixed grill en mijn vrouw een mousaka. Voor onze zoon vroegen we een beetje kip en patat, hij is nog te jong voor een heel menu namelijk. Dat zou geen probleem zijn, uiteindelijk kregen we toch een heel menu en moesten er ook de volle pond voor betalen.

De mixed grill smaakte wel, maar het smaakte ook allemaal hetzelfde. Het was alsof alle verschillende stukken vlees bij elkaar in een bak gegooid waren, allemaal dezelfde kruidenbehandeling kregen en uiteindelijk gebakken werden. Het zag er ook allemaal hetzelfde uit, bleek vlees met wat grill-strepen er overheen.

De mousaka van mijn vrouw was wel goed op smaak.

Al met al was het niet voor herhaling vatbaar en vond ik dat ik een hoop geld kwijt was voor iets dat ik thuis beter kon maken met een zakje griekse kruiden van Silvo. Jammer, want het pand zag er veelbelovend uit; veel sfeer en leuk ingericht.

3,6
  38. Eduard

We zijn hier al een tijdje geleden heen geweest toen we een dagje in de dierentuin hadden rondgehangen. Toen we weer naar de auto liepen zagen we aan de rand van de parkeerplaats deze wok staan, dus besloten we eens te kijken wat het was.

Toen we binnen kwamen werden we vriendelijk geholpen en naar een plaatsje gebracht. We bestelden wat te drinken en besloten lekker naar de wok te gaan. Het eten was van goede kwaliteit en de koks waren vriendelijk, het viel absoluut niet tegen en is zeker de moeite van het herhalen waard. Dus wie weet als we weer een keer in de dierentuin zijn geweest dat we even lekker gaan bijkomen bij de Orchidee Inn.

39. Eduard

Een tijdje geleden heb ik hier met mijn vrouw gegeten, we gingen op een avond dat er "een muzikale cruise around the world" was. Maar dat bleek die avond helemaal niet te zijn dus dat was helaas een tegenvaller. Maar goed we lieten onze avond niet bederven en zagen uit naar het buffet, ik had gelezen dat ze onder andere rumpsteak op de grill hadden en dan ben je al gauw mijn vriend.

Maar wat bleek, al het vlees werd van te voren gegrild en op schalen neergelegd. Dus de rumpsteak was helemaal doorgegaard natuurlijk, het was een taaie bedoeling. De salades zagen er ook niet al te fris uit, en niet alles werd even snel bijgevuld waardoor je vaak misgreep.

Even later op de avond kwam er een andere jongen bij de grill staan die het wat beter begreep, die ging niet van te voren bakken maar gewoon als er om gevraagd werd. Toen ik van hem een rumpsteakje kreeg was dit wel heel prettig, "het kan dus wel" dacht ik toen.

Al met al zijn we voldaan weer weg gegaan en hebben we het met z'n tweeën heel gezellig gehad. Culinair is het niet echt een hoogstandje maar ik denk ook niet dat je dat moet verwachten van een "fun restaurant" :-)

Ik denk overigens wel dat we nog een keer gaan, al was het alleen omdat een buffet toch wel heel ontspannen is en het eten was niet verkeerd, sommige koks snapten het alleen niet helemaal. Daarnaast was de prijs ook goed, want voor gemiddeld 20 euro pp eten is niet heel duur.

6,5
  40. Eduard

41. Toen ik en mijn vrouw afgelopen zomer lekker naar een pretpark waren geweest hadden we zin om achteraf even gezellig ergens te gaan eten. Via eet.nu had ik van Goodfella's gelezen en was heel erg benieuwd. Ik had het adres op de tomtom ingevuld en deze bracht mij net aan de verkeerde kant, we stonden op de parkeerplaats bij een voetbalstadion terwijl we net aan de andere kant van de bomen moesten zijn.

Eenmaal aangekomen was ik blij verrast met de aankleding van de zaak, het ziet er heel gezellig en sfeervol uit. De bediening was vriendelijk en lekker vlot en de kaart had genoeg te bieden. Ik had een tournedos besteld en mijn vrouw een steak van het huis, maar wat was dat genieten zeg! Het was echt een tijdje geleden dat ik zo'n lekker stukje vlees gesmikkeld heb kan ik je verklappen. Zowel de steak van het huis als de tournedos waren om over naar huis te schrijven, wat ik bij deze dan ook via eet.nu doe.

Dit restaurant is een echte aanrader, ik hoop dat het zo lekker blijft als deze eerste keer dat we er waren want dan komen we zeker weer terug, en daarna nog een keer, en misschien dan nog wel eens... en wie weet dat we dan ooit nog wel een keertje een hapje komen eten.

42. Steakhouse Ede

Ik heb hier afgelopen zomer met mijn schoonouders gegeten, ik had al vaker tegen hun lopen opscheppen over hoe lekker het daar was en ze wilden het graag een keer proberen. Nu was het al zo dat de laatste 2 keer dat ik daar gegeten had de kwaliteit een stuk minder was (vlees lijkt ineens een stuk minder mals), maar ik dacht dat dat misschien iets tijdelijks was dus we gingen er gezellig naar toe.

Helaas waren de laatste 2 keer geen uitzondering, de kwaliteit gaat inderdaad achteruit. We hadden allemaal mijn favoriet besteld, de steak Amadeus. Maar ook nu was het vlees weer niet zo mals als ik gewend ben van eerder en de smaak is ook compleet veranderd. Mijn schoonouders bleven gelukkig vriendelijk en beleefd en zijn er niet over begonnen dat ik altijd zo hoog opgegeven heb over Amadeus.

Het was een grote teleurstelling, Amadeus is Amadeus niet meer. Ik ben op plaatsen geweest waar ze inmiddels echt wel geëvenaard zijn. Ik weet niet waardoor het allemaal komt, maar ik vind het echt heel jammer dat het zo hard achteruit gegaan is en ik hoop dat ze op tijd bijsturen want de lijn die nu ingezet is beloofd niet veel goeds :(

Ik ga er, in tegenstelling tot anderen, nog wel een keer eten maar misschien over een jaar, in de hoop dat het niveau weer is zoals het altijd geweest is. Want ik weet dat ze het wel kunnen, en ik "mis" mijn steak amadeus, waar je als het ware je mes oplegt en het er langzaam doorheen glijdt :-)

3,7
  43. Via eet.nu had ik deze pizzeria ontdekt en ben er met mijn vrouw gaan eten. De pizza's zijn lekker dun en goed belegd, ik vond het echt heerlijk smaken en ik denk dat dit dé plek gaat worden als we met z'n tweetjes lekker ergens Italiaans willen eten. Mijn vrouw had een zalmmoot, deze was goed op smaak alleen had ze er niet aan gedacht dat hier graatjes in zitten, dus volgende keer blijft het bij een filet :)

44. Eduard

Het eten is hier erg goed en ondanks dat het de avond dat wij er waren heel druk en chaotisch was deed men er toch alles aan om een goede service te verlenen. Een echte aanrader!

45. Eduard

Hier haal ik regelmatig even wat lekkers voor op vrijdagavond, meestal komt het neer op een lekkere kipwrap met feta. Het is altijd meer dan voldoende en het smaakt goed. De eigenaars zijn ook heel vriendelijk en open, ik kom er graag.

46. Eduard

Ik heb hier een tijdje geleden gegeten maar het viel me zwaar tegen, sommige delen van het beleg waren gewoon nog koud en ik moet eerlijk zeggen dat een diepvriespizza uit de supermarkt beter smaakt. Geen restaurant waar ik dus naar terug zou gaan. Helaas, want ik hou wel van Italiaans eten.

3,2
  47. Eduard

Ik heb hier voor het eerst gegeten op een huwelijksjubileum van mijn schoonouders. Toen ik binnenkwam was ik verrast over hoe alles aangekleed was, en hoe chique en ruim alles opgezet was. Ik was tot dan toe gewend van wokrestaurants dat alles opeengepropt zit om zoveel mogelijk mensen binnen te krijgen, maar dit was het tegenovergestelde.

Ik heb van alles wat geproefd, het leuke is ook dat het niet alleen wokken is maar veel breder. Je hebt een Mongoolse gril, Javaanse fondue, Japanse grill en nog wat "gewone" gerechtjes. En allemaal smaakte het heerlijk.

De bediening is vriendelijk en behulpzaam en je kunt er relaxed zitten. Je bent niet aan tijd gebonden zoals in andere wokrestaurants waar je bijvoorbeeld in 2 uur klaar moet zijn. Perfecte plek voor een lekker avondje uit dus, ik ben er inmiddels al meerdere keren geweest want het bevalt me goed.

48. De gulle kok is een leuk, net en sfeervol restaurant. Vanwege het feit dat ik 5 maanden getrouwd was wou ik met mijn vrouw naar dit restaurant toe. Ik wist eerst niet zo wat ik er van moest denken, eerlijk gezegd dacht ik dat een restaurant in een dorpje niet veel kon zijn.

Maar wat ben ik die avond blij verrast zeg, we werden gastvrij ontvangen en kregen toen we zaten een kleine amuse. Daarna plaatsten we onze bestelling, ik had een "tournedos op meijster wijze" besteld en mijn vrouw genoot van een stukje zalm. Je kon aan het eten proeven en zien dat het met veel liefde gemaakt moet zijn. De borden waren heel netjes opgemaakt, er zat heerlijke verse groente bij. De smaak vond ik heel verrassend, het was gewoon een geheel wat op het bord lag. En hoewel ik van sommige ingrediënten normaal absoluut niet hou, vond ik het nu wel erg prettig.

De porties waren precies goed, we hadden zelfs ruimte voor een nagerecht wat niet in veel restaurants voorgekomen is tot nu toe (meestal zit je alleen al van een hoofdgerecht stampvol). En ook het nagerecht was duidelijk aandacht aan besteed, het zag er zo kunstig uit dat het bijna zonde was om op te eten.

Na dit heerlijke eten namen we beide nog een kopje cappuccino, waarbij we een schaaltje zelfgemaakte koekjes kregen. Al met al vond ik het een hele geslaagde avond, ondanks het feit dat we de enigen waren die avond in het restaurant. Ik zal er zeker nog een keer naar toe gaan.

49. Toen we binnenkwamen leek het net alsof er helemaal niemand in het restaurant zat, dat was even schrikken, maar later kwamen we er achter dat iedereen in het achterste deel zat. Het restaurant zag er een beetje ongezellig en goedkoop uit, veel sfeer was er niet eerlijk gezegd.

We werden wel goed ontvangen, kregen een drankje en later een stokbrood met kruidenboter. We hadden echt het gevoel welkom te zijn en we hadden er ontzettend veel zin in. De BBQ werd aangezet en ons werd uitgelegd hoe alles werkte, we zouden later nog patat er bij krijgen en ons werd een goede maaltijd toegewenst.

Dus wij naar het vlees toe, het rook allemaal wel een beetje vreemd, maar omdat we toch trek hadden wilden we er toch van proeven. Maar toen we het vlees aan een spies hadden en boven de BBQ hingen bleek het dat het vlees enkel maar gedroogd werd, het was een taaie smakeloze bedoeling. De bakjes (voor de vis) werden wel goed heet, en dat konden we wel gewoon eten.

Later bleek dat de BBQ niet goed was, onze gastheer stelde de BBQ anders in waarna het gelukkig weer goed ging. Maar toen was voor ons eerlijk gezegd de pret al een beetje bedorven. Ik nam nog wel een spies met vlees want ik wou toch wel proeven hoe het nu smaakte, mijn vrouw had er geen zin meer in en nam maar een salade. Het vlees smaakte verder gewoon goed, het was alleen jammer dat de aan ons beloofde patat niet meer kwam opdagen.

Uiteindelijk was het niet zo'n geslaagde avond en vonden we het jammer dat we geweest waren. Voornamelijk door de BBQ die niet goed was (en het vlees wat echt heel vreemd rook). Misschien dat ik ze later nog een keer een kans geef, maar voorlopig blijven we er even uit de buurt.

3,4
  50. Eduard