• Lid sinds 4 november 2010

Meerzicht

Rotterdam

edith van Oers heeft nog geen foto toegevoegd

1. edith van Oers's profielfoto
    edith van Oers heeft een recensie geschreven voor Meerzicht

Hierbij mijn ervaring bij restaurant Meerzicht.

We hebben met een partij van 10 mensen een heerlijk verrassings menu gevolgd. We starten met een voorgerecht van carpaccio met truffel mayonaise en pijnboompitjes en wat salade en stukjes spek. Voor diegene welke een vegetarisch voorgerecht hadden werd heerlijk gezorgd voor een vruchten salade. Als hoofdgerecht kregen we een bijzonder malse biefstuk van de haas en deze werd verrijkt met lekker wat aparte garnituur. We konden zelfs bij bestellen zonder extra kosten. Wat een goede service, voor de mensen met het vegetarische menu werd het een groente schotel, courgette gevuld met bospaddestoelen etc. Deze was ook zeer aangenaam. Als klap op de vuurpijl, werd als nagerecht een overheerlijke tiramisu met noten ijs geserveerd. Dit 3 gangen menu werd voor ons voor een acceptabele prijs van 29.50 p.p in rekening gebracht. Voor 10 man waren we voor een gezelschap voor alleen het eten 295,= kwijt. Natuurlijk hebben we ook nog wat lekkers gedronken want voor zo'n prijsje kun je toch lekker genieten van een wel zeer geslaagde avond uit. Een aanrader dus! Hartelijk dank aan alle medewerkers van restaurant Meerzicht voor deze fijne gezellige sfeervolle avond. Vr. Gr. Mevr. Oers.