• Lid sinds 5 mei 2017
Van restaurant:

Edelweiss heeft nog geen foto toegevoegd

1. Edelweiss's profielfoto
    Edelweiss heeft gereageerd op een recensie van Edelweiss

Dankjewel voor deze superleuke recensie en wij zien je graag weer terug!!

2. Edelweiss's profielfoto

Beste Marije,
    Wat goed om te horen dat jullie het naar de zin hebben gehad! Ik denk dat je het leuk vindt om te weten dat onze schnitzels vers uit Duitsland worden geïmporteerd en door ons zelf worden gekruid en gepaneerd. Niets is prefab in onze keuken!
    Groetjes,
    Leendert & Jacqueline

3. Edelweiss's profielfoto
    Van restaurant

Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad! Hopelijk weer tot een volgende keer!

Team Edelweiss

4. Edelweiss's profielfoto
    Van restaurant

Beste Marjo, bedankt voor je recensie! We proberen inderdaad de borden altijd goed voor te verwarmen, we zullen er extra alert op zijn. Koud eten is natuurlijk niet fijn. Hopelijk zien we jullie nog een keer terug!

Team Edelweiss

5. Edelweiss's profielfoto
    Van restaurant

Fijn dat alles naar wens was! Graag tot een volgende keer weer, groetjes team Edelweiss

6. Edelweiss's profielfoto
    Edelweiss vindt de recensie door W. Bakker voor Edelweiss leuk

W. Bakker

Wat een leuke ontdekking was dit. Een heerlijke avond gehad met een top service, lekker bier en fantastisch eten! Tot een volgende keer!

7. Edelweiss's profielfoto
    Van restaurant

Dank jullie wel voor de toffe recensie!
    Groetjes, team Edelweiss

8. Edelweiss's profielfoto
    Edelweiss vindt de recensie door VierVrienden voor Edelweiss leuk

VierVrienden

Het was weer supergezellig! Heerlijk gegeten en door fantastisch personeel bediend!

9. Edelweiss's profielfoto
    Van restaurant

Dankjewel voor deze superleuke recensie! Fijn dat je onze zithoek hebt gewaardeerd, dat is inderdaad de bedoeling dat je daar aan het begin of juist aan het einde van je etentje nog even lekker een drankje kan doen. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch! Team Edelweiss

10. Edelweiss's profielfoto
    Van restaurant

Gezellig dat jullie er weer waren, dankjewel voor de mooie recensie! Team Edelweiss

11. Edelweiss's profielfoto
    Van restaurant

Dankjewel voor deze super recensie! Blij dat jullie het naar je zin hebben gehad. Groetjes, Team Edelweiss

12. Edelweiss's profielfoto
    Van restaurant

Dankjewel voor deze mooie en gewogen recensie. Fijn om te merken dat je ons concept zo goed hebt aangevoeld. Wat je schrijft is inderdaad ook precies wat we proberen te zijn en uit te stralen. We zouden het zelf niet beter hebben kunnen omschrijven. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch! Team Edelweiss

13. Edelweiss's profielfoto
    Van restaurant

Dankjewel voor deze superleuke recensie! Dit houdt onze motivatie er goed in :-) groetjes van team Edelweiss

14. Edelweiss's profielfoto
    Van restaurant

Dankjewel voor deze mooie recensie en de goede tip! Onze schnitzels horen geserveerd te worden met een apart bakje sla omdat er inderdaad te weinig ruimte op het bord is voor garnering, sorry als dit bij jullie niet goed is gegaan, we zullen er extra op letten dat dit niet meer gebeurd! Graag tot een volgende keer! Jacqueline, team Edelweiss

15. Edelweiss's profielfoto
    Van restaurant

Dankjewel voor deze fijne recensie! Goed om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad. We blijven ons best doen! Team Edelweiss