• Lid sinds 7 april 2010

Cesana

Apeldoorn

Don Quichotte

Apeldoorn

Eddie Bosch heeft nog geen foto toegevoegd

1. Eddie Bosch's profielfoto
    Eddie Bosch heeft een recensie geschreven voor Don Quichotte

Vaak reserveren wij maar dan toch is er altijd de herkenning en de aandacht voor. De keuze van de drank als aperatief wordt net zo enthousiast uitgelegd als ook het bordje en de menukaart.

De keuze van de wijn is niet al te groot maar voor ieder wat wils.

Met regelmaat wordt er een verassing vanuit de keuken voorgezet. Voldoende brood en water wordt gauw vergeten maar is bij Donq. nooit aan de orde. De stoelen als op zijn Frans hard maar na het voorgerecht ben je dit al snel vergeten.

De prijs kwaliteit is in verhouding daarbij niet vergeten dat de tussendoortjes er gewoon bij horen.

2. Eddie Bosch's profielfoto
    Eddie Bosch heeft een recensie geschreven voor Cesana

Heel bijzonder, weliswaar vooraf gereserveerd maar bij binnenkomst was dat lichtelijk overdreven, we hadden het restaurant voor ons alleen, kan gebeuren. Uitleg over de onduidelijke kaart gevraagd, de bestelling werd opgenomen door een serveerster, zonder ook maar 1 letter op te schrijven, op een twijfelachtige wijze waar ik op voorhand al van dacht dat gaat hem niet worden. Dit bleek al bij de samenvatting van de opname waar de kaart diverse malen moest worden geraadpleegd. Na enkele minuten kwam de serveerster terug met de opmerking/vraag u had toch rundvleesbouillon met makreel? Oeps, dacht ik, wat heb ik over het hoofd gezien?... Gelukkig ik niet, maar de serveerster had vergeten te melden dat de makreel die dag (derde paasdag) niet uitgeleverd was, jammer dat dit niet vooraf medegedeeld werd maar opnieuw in de kaart gedoken.

Kraanwater gevraagd, kan niet in een karaf (maar de wijn wel?) Drankjes werden geserveerd, behalve voor dochter 1, kan gebeuren. Eten werd verkeerd uitgeserveerd, notitie blok was toch wel handig geweest. Fout grapje van de serveerster over de vergeten jus voor dochter 1, jammer de verkeerde toon was al gezet. Eten redelijk verzorgd maar de slablaadjes waren wel heel bijzonder. Dessert opgenomen bij uitserveren, wederom dochter 1 vergeten. Nog voor de laatste slok koffie werden onze jassen al op de barkruk gehangen, met de opmerking we hoeven ons niet verplicht te voelen, raar maar och.

4,3