• Lid sinds 2 november 2012

Centopercento

Haarlem

Ed heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor Centopercento

Vandaag 02-11-2012 gegeten bij dit restaurant. Vanwege de enorm goede recensies hier waren we vol goede verwachting. Echter is dit flink tegen gevallen. De wijn was uitstekend, dat dient gezegd te worden, sfeer entourage is ook prima, niets mis mee. Als voorgerecht hadden we de zalm met rucola. Werd zonder dressing erg eenvoudig geserveerd, borden niet leuk opgemaakt. Smaak was op zich in orde maar voor 11 euro verwacht je wel wat 'meer". Als hoofdgerecht hadden we beide een irish Angus wel in verschillende variatie. De smaak en opmaak van het geheel zou ik toch als teleurstellend willen bestempelen. Bij dit hoofdgerecht werd slechts een mandje droog brood geserveerd. De porties zijn echt te klein en qua smaak en opmaak onder de maat. Wij gaan zeer geregeld uit eten en begrijpen werkelijk niet waar de hosanna stemming op deze site vandaan komt. ook qua bediening was het matig, voorgerecht werd zonder enige vraag van tafel gehaald. Even vragen of het gesmaakt heeft lijkt me toch wel op z'n plaats. Na hoofdgerecht werd wel geinformeerd of het goed was geweest, Wij hebben toen eerlijk gezegd dat we het eigenlijk niet zo goed vonden, echter werd met deze informatie helemaal niets gedaan. Ook bij het afrekenen bij de patron werd er met geen woord over gerept wat ik niet begrijp wanneer je een restaurant runt. Wel 80 euro afgerekend,,,,,,Al met al een matig gebeuren en daarmee eens maar zeker niet nog eens.

4,3