• Lid sinds 15 december 2014

De Ar

Westerbork

Hui Mao

Dieverbrug

ed &ivonne heeft nog geen foto toegevoegd

1. ed &ivonne's profielfoto
    ed &ivonne heeft een recensie geschreven voor La Frontière

Prima gegeten voor een zeer redelijke prijs, zeer vriendelijk bediening, kortom zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    Helaas waren we deze avond de enige gasten in de rustige januarimaand net na de feestdagen, vandaar dat we de sfeer iets minder beoordelen, maar daar kan de eigenaar natuurlijk niets aan doen.
    Zeer persoonlijke benadering.

2. ed &ivonne's profielfoto
    ed &ivonne heeft een recensie geschreven voor De Ar
    Nederlands Westerbork

Het afgelopen weekend hier 2 maal gegeten, dat zegt eigenlijk al genoeg. Prima kwaliteit/priijsverhouding, nostalgische sfeer en gastvrijheid hoog in het vaandel.
    Eerlijk eten voor een eerlijke prijs, het torentje van biefstuk & varkensfilet is een aanrader. Het valentijnsmenu was top en zijn geld meer dan waard! De enige opmerking die ik zou kunnen verzinnen betreft de groentes, deze zouden wat meer beetgaar mogen zijn, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Zodra wij weer in de buurt zijn leggen wij zeker weer aan.

3. ed &ivonne's profielfoto
    ed &ivonne heeft een recensie geschreven voor Hui Mao
    Chinees-Indisch Dieverbrug

Wat een baggervertoning, na het lezen van onderstaande recencies, waarbij zelfs werd aangegeven dat mensen speciaal uit heerenveen hier kwamen eten. Ik weet niet wat die mensen gewend zijn te eten, maar onze ervaring was duidelijk anders.
    We zijn wezen eten afgelopen zaterdagavond en kwamen om ca 19:45 aan, opvallend is dat er in de bediening geen enkele chinees, indonesier of japanner te bekennen is, maar alleen jeugdig personeel, welke wel hun best doen, maar niet die toewijding hebben qua horeca. Goedkoop personeel zullen we maar zeggen.
    Enfin dan het buffet, het koude voorgerechten buffet bestond uit verlepte slamix en een mix van selderie, olijven en zachte kaas? De soep was van zeer gemiddelde kwaliteit en het warme voorgerechten buffet zag er lusteloos uit en werd niet of nauwelijks bijgevuld e.e.a. maakte een zeer uitgedroogde indruk, vooral de bonk sate, welke was voorzien van een groot brok zwaar ingedroogde satésaus. Dan maar op naar de grillplaat, het runderlapje ging nog wel, maar was doordrenkt van de soja, ondanks dat ik aangegeven had geen saus te willen, dan de varkenshaas, bij mijn weten ziet die er normaliter toch echt heel anders uit. Op naar de bijgerechten, miehoen nog een enkel sliertje (ingedroogd, dat dan weer wel) aanwezig, bami een klein restje als brij aanwezig, ik geef het op. Het nagerechtenbuffet, aardbeien waren lekker, de tompouce was een kleffe hap, benieuwd hoe vaak die al op het buffet is uitgeserveerd, kortom een uitermate teleurstellende ervaring, waarvan ik achteraf blij was niet ziek te zijn geworden.
    Over de ambiance kan ik kort en duidelijk zijn, verschrikkelijk. Als je zulke gordijnen voor de ramen ziet is er maar een conclusie mogelijk, wegwezen. De prijs kan dan wel aantrekkelijk zijn, inclusief drank, de jongelui naast ons hadden het duidelijk naar de zin, gezien de grote hoeveelheden bier & spare ribs, maar wij stellen ons een avondje uit toch echt anders voor. Bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was geweest, heb duidelijk aangegeven het maar zo zo gevonden te hebben, reactie? Geen! Dat bedoel ik dus met bezieling, het interesseert ze niets! De limit was dat men om ca 21:15 al begon op te ruimen, waarbij veelvuldig de deur open en dicht ging met een enorme koude trek tot gevolg, op de opmerking daarover werd schamper en erg ongastvrij gereageerd. Kortom we hadden ons geld, 44.50, net zo goed in de drentsche hoofdvaart kunnen gooien. Ga hier nooit naar toe!!