• Lid sinds 3 augustus 2020

1. 't Waaltje

Heerjansdam

EB heeft nog geen foto toegevoegd

1. EB's profielfoto
    EB heeft gereageerd op een recensie van 't Waaltje

Ik ben het geheel met deze recensie eens, de 'terrasplekken' aan het stoffige looppad naast het scheve schapenhekje met uitzicht op het lege zwembad staan haaks op het prestige niveau wat dit restaurant wenst uit te stralen. Een gemiddelde buurtspeeltuin heeft een luxere uitstraling.....ik ben bang dat een workshop voor het personeel niet volstaat, het ontbreekt aan kwaliteit en interesse voor de gast. Door de Coronatijd ben ik mij ook meer bewust hoe ver de rook van een ander uitgeademd wordt op een vol terras, een rookvrij eetgedeelte is anno 2020 zeker een aanrader!

2. EB's profielfoto
    EB vindt 't Waaltje niet leuk
    Internationaal Heerjansdam

EB

3. EB's profielfoto
    EB vindt de recensie door Helene voor 't Waaltje leuk
    Internationaal Heerjansdam

Gereserveerd voor binnen maar “binnen is dicht“ dus verplicht op het terras. Het was koud want wij werden onder de bomen achter op het terras gezet. Onbeschofte bediening die minachtend keek. Het was duidelijk; wij waren niet de beoogde doelgroep. Er zaten vrij veel insecten en wij besloten om niets te eten en alleen iets te drinken. Wij hebben het idee dat de tafels in de zon voor de jetset bestemd zijn te oordelen aan de dure Louis Vuitton en Dior tassen die wij daar zagen . Die plek op het terras waar achter ons mensen door het zand liepen is niet trendy of hip maar gewoon brak. Zet op de site dat binnen dicht is en een workshop gastheerschap is aan te bevelen voor zulk omhoog gevallen personeel! En maak een gedeelte van het terras rookvrij in deze Coronatijd!