E's profielfoto

Hattem
  3. 2,8

Herberg Molecaten

Hattem

E heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. E's profielfoto
    E heeft een recensie geschreven voor Smulland Wierenga

Heerlijk, prima vlees, komen goed hun afspraken na bij een bbq.
    Iedereen vond het prima!

2. E's profielfoto
    E heeft een recensie geschreven voor Vierjaargetijden

Prima, vanavond gaan we weer! Ongedwongen, lekker eten, goede porties, vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteitverhouding. Handig dat de meeste prijzen van voor-hoofd-en nagerecht hetzelfde zijn als je met een groep bent, dat maakt de rekening makkelijk te delen.

3. E's profielfoto
    E heeft een recensie geschreven voor Elba
    Pizzeria Hattem

Geweldige kok, goed eten. Vooral de pasta's. Laatst wel een biefstuk besteld, en die was zo klein, die zou van mijn bord waaien. Dat was jammer, want verder eigenlijk altijd goed. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij.

4. E's profielfoto
    E heeft een recensie geschreven voor Herberg Molecaten

Deze zomer gegeten, mooie locatie, maar het viel tegen, kleine porties, onze tafel was nog smerig van de vorige gasten. Bij anderen werd de tafel wel gedekt, bij ons niet. Het was druk, maar geen excuus om ons wel ons eten te geven maar geen bestek..Heel jammer, super locatie, mooi terras, maar slechte bediening en matig eten.

5. E's profielfoto
    E heeft een recensie geschreven voor De Hekserie

Laatst een buffet gehad met een groep, dit buffet was alleen voor ons. Alles werd direct neergezet, voorgerechten, hoofdgerecht en toetjes! Heel apart, als het warm is, wil je niet dat je toetje een uur heeft gestaan voordat je eraan toe bent. Verder werd er niets bijgevuld, pas na 3x vragen werd de friet bijgevuld, we hadden het al opgegeven. Heel teleurstellend, wij gaan hier niet meer heen.